Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reiser man dit fra Oslo og hvor lang tid tar det?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Det spørs hvor på Nesodden du skal, hele Nesodden er en kjempepenis med huet mot Aker Brygge. Fra Aker Brygge (Rådhusplassen) til pikkhuet Nesoddtangen tar det 25 min med båt. Men skal du langt inn på Nesodden må du ha buss - skal du fx til Fagerstrand blir det en halvtime ekstra fra båten klapper til kai.

Prøv www.ruter.no for å planlegge lureste vei. Det går også an å ta buss hele veien rundt, om du skal inn til penisrota, men fx i rushtida er det antakelig et helvetes prosjekt.

Endret av sug lut
Skrevet

Det spørs hvor på Nesodden du skal, hele Nesodden er en kjempepenis med huet mot Aker Brygge. Fra Aker Brygge (Rådhusplassen) til pikkhuet Nesoddtangen tar det 25 min med båt. Men skal du langt inn på Nesodden må du ha buss - skal du fx til Fagerstrand blir det en halvtime ekstra fra båten klapper til kai.

Prøv www.ruter.no for å planlegge lureste vei. Det går også an å ta buss hele veien rundt, om du skal inn til penisrota, men fx i rushtida er det antakelig et helvetes prosjekt.

Ikke minst, det spørs litt på hvor du kommer fra. Kommer du fra Hurumsiden eller Drøbak, så kan du kjøre dit.

Skrevet

Husk å se etter Rybak.

Skrevet

Jeg skal på utstillingsåpning. Vanntårnet galleri.

Gjest sug lut
Skrevet

Aha, da er det båttur på deg, ja.

Skrevet

Ja, fant en båtrute. Ble dessverre ikke noe av den turen, grunnet manglende flytilbud nordover på lørdag. Storflyplass, fort deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...