Anne-B. Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hvordan reiser man dit fra Oslo og hvor lang tid tar det?
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 (endret) Det spørs hvor på Nesodden du skal, hele Nesodden er en kjempepenis med huet mot Aker Brygge. Fra Aker Brygge (Rådhusplassen) til pikkhuet Nesoddtangen tar det 25 min med båt. Men skal du langt inn på Nesodden må du ha buss - skal du fx til Fagerstrand blir det en halvtime ekstra fra båten klapper til kai. Prøv www.ruter.no for å planlegge lureste vei. Det går også an å ta buss hele veien rundt, om du skal inn til penisrota, men fx i rushtida er det antakelig et helvetes prosjekt. Endret 12. april 2012 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Det spørs hvor på Nesodden du skal, hele Nesodden er en kjempepenis med huet mot Aker Brygge. Fra Aker Brygge (Rådhusplassen) til pikkhuet Nesoddtangen tar det 25 min med båt. Men skal du langt inn på Nesodden må du ha buss - skal du fx til Fagerstrand blir det en halvtime ekstra fra båten klapper til kai. Prøv www.ruter.no for å planlegge lureste vei. Det går også an å ta buss hele veien rundt, om du skal inn til penisrota, men fx i rushtida er det antakelig et helvetes prosjekt. Ikke minst, det spørs litt på hvor du kommer fra. Kommer du fra Hurumsiden eller Drøbak, så kan du kjøre dit.
Anne-B. Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Jeg skal på utstillingsåpning. Vanntårnet galleri.
Anne-B. Skrevet 14. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2012 Ja, fant en båtrute. Ble dessverre ikke noe av den turen, grunnet manglende flytilbud nordover på lørdag. Storflyplass, fort deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå