Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Gjorde det vondt? Jeg tåler ikke p-piller og vil kanskje ha spiral, men jeg er så PINGLE. redd for at det skal gjøre vondt.. Har hørt det er ubehagelig, men hvor ubehagelig da?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Kjente omtrent ingenting, og dette var før første fødsel. Fikk tips om å ta ibux før innsetting, funka bra. Ta f eks 600 mg ca 1 time før. Jeg hadde litt ubehag timene etterpå, men ingenting mot menssmerter f eks
Gjest Filifjonka Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg syntes det var ubehagelig på samme måte som underlivsundersøkelse er ubehagelig. Ikke fysisk veldig vondt, men en litt ekkel situasjon om du skjønner. Ta en Ibux og en Paracet før legetimen, så går det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Jeg syns det blir feil at noen her skriver at det ikke er vondt bare for at det ikke var det for de. Da må dere skrive at dere ikke syns det var vondt. Jeg syns det var vondt og hadde veldig sterke mens smerter i 3 dager etter innsetting.(mave,rugg osv). Så blødde jeg i 4,5 mnd etter det.
Netti*** Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Kjente ingenting verken første eller andre gang. Bare den ubehagelige følelsen det er å ha gyn. Undersøkelse. Hormonspiral kan man ende med å blød i mange måneder. Har hatt kobber og mindre blødninger og null smerte.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Kjente ingenting. Hormonspiralen ble satt inn 12 uker etter fødsel. Jeg hadde ingen antydning til menstruasjon de 5årene jeg hadde spiralen i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå