Gå til innhold

Hvor mye penger har du brukt på deg selv i 2012?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker ikke turer på byen, studielån og vanlig frisørbesøk.

Men klær, ting, spa o.l.

Sånn cirka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til nå kansje 10.000 kr. bare klær og sko.

Skrevet

10000+/- tenker jeg. Men mulig jeg har glemt en hel del...

Skrevet

Ohh..

Jeg har ikke vært hos frisøren ennå (har store planer, men glemmer å bestille time)

Har ikke kjøpt noen klær ennå, er på vei ned i vekt, så jeg vil vente litt til...

Har ikke vært på spa...

Har ikke kjøpt noe dill..

Så langt i 2012.. 0 kr

Skrevet

Hehe, det er ikke mye:) 1000,- kanskje? Da er det bare et par bluser og småting. Arver mye klær av ei venninne og handler minst mulig til meg selv. Skal snart ha ulønnet perm så her er livreima strammet til innerste hakk!

Ungene derimot har jeg nok brukt 10000,- på. Har tre stykker som vokser som ugress og dessverre ikke kan arve sesongklær av hverandre:( I tillegg er de med på aktiviteter som koster en del.

Skrevet

Førstegangsgravid her så har brukt sikkert 5-6000 bare på gravidklær, så medregnet alt det andre dillet ca 10.000. Tenker jeg slår meg litt løs nå før babyen kommer, da blir det vel betraktelig mindre tid og penger til denslags :)

Skrevet

Tipper cc 5000kr + på ting og klær til meg selv.

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

har kjøpt meg noen nye truser, og hatt en frisørtime, så kanskje 650,-

Er ikke av "typen" som handler klær og ting i hytt og gevær, så noe slikt har jeg ikke brukt penger på! -bortsett fra trusene da, men det var tvingende nødvendig! :P

Skrevet

Det er IKKE mye. Jeg under meg en iskaffe på kiwi innimlom. Ellers går jeg til frisør 1 gang i året ca, ikke vært i 2012. Jeg har ikke kjøpt et eneste plagg til meg selv.

Jeg koser meg med å handle til ungene da. Jeg er fast bestemt på at mine 3 barn ikke skal mangle noe, så da setter jeg glatt mine behov til side.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Kjøpt hårfarge til kr 163.- hjemmefarging er saker du ;) Det er det..

Skrevet

Spahotell 4500,

Bunadsølv 3500,

Selskapskjole 300

fest/konsert 3000

Jentetur 6000 (bestilt tur, ikke med lommepenger)

Klær- sikkert 4-5000

To frisørbesøk a1500

Sushi sikkert 2000

oi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...