Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Har dere hatt en kort eller lengre samtale på tomannshånd med kjendiser, politikere, idoler eller noen andre personer dere er mega-fan av? Og i såfall hvem? (Mener ikke det å spørre om autograf og bilde med dem, men en givende samtale). Jeg snakket med min o store helt og den personen jeg ser mest opp til av alle kjendiser i to timer i forrige uke. Den mest kjente meteorologen i USA, Reed Timmer (kjent fra Discovery Channel bl.a). Jeg er geek, I know. Men for meg var det helt rått å bli kontaktet av han i egen person og å få prate med han! Jeg er ikke gal etter kjendiser, og han er vel omtrent den eneste jeg følger med på
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Hadde Bill Clinton på tomannshånd for noen år siden....
It's all about me Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 (endret) Snakket mye med Arne Hurlen (Postgirobygget) for en del tilbake. Han har fått ned mye rart på papiret i musikken, men han er en utrolig koselig og dyp person utenom scenen. Mange av sangene dems er skikkelig morsomme, men har ofte en seriød mening mellom linjene som ikke er så lett å se. Han er ikke akkurat verdenskjendis, men jeg har vært en stor fan og på den tiden herjet de i Norge, he he Endret 12. april 2012 av Frokostquiz
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Åge Aleksandersen Snakket med han i Tyskland for mange År siden, vi var pÅ besøk i en sjømannskirke der som en del av ferie opplevelsen, og der var han! :-D Han skulle holde konsert i den aktuelle kirken den kvelden. Fikk pratet med han over et glass saft og vaffler i en times tid! Han var da og er fortsatt min favoritt innen musikken :-D Da var jeg ikke eldre enn 8 År
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Nei, men har nattlig lange samtaler med George Clooney og Jack Sparrow (ikke Johnny Depp) om å forlate mann, barn og hus med dem i hodet om det teller.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Nei, men har nattlig lange samtaler med George Clooney og Jack Sparrow (ikke Johnny Depp) om å forlate mann, barn og hus med dem i hodet om det teller. Hehe. Måtte le nå
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Hehe, måtte le jeg også Så artig å høre svarene deres De trenger ikke å være globalt kjent, bare det er en person man ser opp til og beundrer. Det er skikkelig stort for meg og var virkelig en høydare som blir vanskelig å overgå! Jeg trodde han var for opptatt til å prate med "random" fan's, men neida! Koselig å oppdage at de har beina plantet på jorda. HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 På Mallorca sang Elvis på kvelden. Tror det var han. Samme hår og klær. Og det stod da vitterlig Elvis-show. Så jey, jeg har sett "the king"!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Kræsja med Bono i U2 på Heathrow Airport for noen år siden. Slått av en prat med Morten Harket mens jeg sto i dokø på et fly til London. Servert Thor Hushovd på et utested. Festa med Jarle Andhøy og Christian Foss. Vært på hotellromfest med Silverchair (Australsk rockeband). I tillegg har jeg støtt på et par andre kjendiser enten via jobb eller på fest, men ser ikke spesielt opp til noen av dem (Aylar, Bjørn Eidsvåg, Mikkel Gaup, Tommy Steine, landslaget i fotball osv). Jeg jobba som vert på VIP-loungene på Ullevål Stadion en periode, er mange kjendiser innom der. Langtfra alle er så sjarmerende at det er noe å snakke om...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Hvordan var det egentlig å snakke med Morten Harket? Skjønte du hva han snakka om? Hehe
Dini Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 kræsja med "glam" fra wig wam (heter vel stig ettelleranna ) når jeg gikk ut av en heis på et hotell i Drammen. Og jeg lå og sprella og kava på gulvet noen sekunder før det gikk opp for meg
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Var på en fest med Mona Grudt sin eks Brody Bittrick for noen år siden. Har felles kjente og vi sto i baren og snakket sammen da Maria Mena dukket opp og ville danse med ham. Hun var skikkelig på flørtern med ham og snakket amerikansk fra første sekund, så hun visste hvem han var. Når vi andre prøvde å si noe var hun veldig uinteressert og rett og slett frekk. En annen gang møtte jeg han ene fra DDE og Mini Jacobsen på byen. De hadde rimelig høye tanker om seg selv gitt...
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Traff Ali fra Tomme tønner i Oslo Har også truffet Marianne fra Huset med det rare Slo av en prat med bassisten i Plumbo (skulle ønske det var vokalisten da ) Også noen "lokalkjendiser" da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Jeg har satt noen sommerkvelder som jentunge og hørte på Einar Lunde fortelle fra Afrika, da vi var hyttenaboer. Om han ikke var en jeg beundret da, så beundrer jeg han nå for hans evne til å formidle historier så levende og livaktig. Jeg lærte mye av det og bruker det både i jobb og i andre sammenhenger.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #17 Skrevet 12. april 2012 Jeg har vært på hotellromfest med et Robert Burås og et band. Det var morsomt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #18 Skrevet 12. april 2012 Har dere hatt en kort eller lengre samtale på tomannshånd med kjendiser, politikere, idoler eller noen andre personer dere er mega-fan av? Og i såfall hvem? (Mener ikke det å spørre om autograf og bilde med dem, men en givende samtale). Jeg snakket med min o store helt og den personen jeg ser mest opp til av alle kjendiser i to timer i forrige uke. Den mest kjente meteorologen i USA, Reed Timmer (kjent fra Discovery Channel bl.a). Jeg er geek, I know. Men for meg var det helt rått å bli kontaktet av han i egen person og å få prate med han! Jeg er ikke gal etter kjendiser, og han er vel omtrent den eneste jeg følger med på En veldig god venninne av meg deltok i et realityshow på tv 3 som gikk i høst.. Vi har hatt mange dype samtaler gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå