Marius Gulbrandsen Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hei Jeg er en masterstudent fra Handelshøyskolen BI, og denne våren skal jeg fullføre min masteroppgave om online diskusjonsforum. I den sammenheng har jeg laget en liten spørreundersøkelse som jeg trenger litt hjelp til å svare på. Enn så lenge er det en stor overvekt av mannlige respondenter, og trenger litt kvinnelig innput. Den tar ikke lenger en 5 minutter å svare på, så hvis du kunne være så snill å hjelpe til, hadde det blitt satt fryktelig stor pris på. Som deltaker i undersøkelsen er du med i trekningen om to universalgavekort på 250,- Trykk på linken og følg instruksen der: https://www.surveymonkey.com/s/P7XY7JR Tusen takk for hjelpen.
Marius Gulbrandsen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2012 Tusen takk! Syntes det er viktig å få med deres synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 merkelige spørsmål. begynte å svare, men ga meg!
Marius Gulbrandsen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2012 merkelige spørsmål. begynte å svare, men ga meg! Det var synd, men takk for innsatsen. Spørsmålene er litt like, men det er noe av poenget for å skille mellom de viktige tingene vi lurer på.
Marius Gulbrandsen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2012 Nok en gang så settes dette utrolig stor pris på Tusen takk til alle dere som har svart og kommer til å svare. Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå