Gå til innhold

Trenger litt hjelp av dere kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en masterstudent fra Handelshøyskolen BI, og denne våren skal jeg fullføre min masteroppgave om online diskusjonsforum. I den sammenheng har jeg laget en liten spørreundersøkelse som jeg trenger litt hjelp til å svare på. Enn så lenge er det en stor overvekt av mannlige respondenter, og trenger litt kvinnelig innput. Den tar ikke lenger en 5 minutter å svare på, så hvis du kunne være så snill å hjelpe til, hadde det blitt satt fryktelig stor pris på. Som deltaker i undersøkelsen er du med i trekningen om to universalgavekort på 250,-

Trykk på linken og følg instruksen der:

https://www.surveymonkey.com/s/P7XY7JR

Tusen takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, så var dette en dårlig undersøkelse, går dere virkelig på høyskole? Nivået var mer vgs.....

Skrevet

Helt ærlig, så var dette en dårlig undersøkelse, går dere virkelig på høyskole? Nivået var mer vgs.....

Hvis du syntes at noen av alternativene var veldig like, og noen noen spørsmål litt rare er dette med overlegg. Undersøkelsen er bygd ut fra tidligere forskning og er faktisk meget effektiv. Tusen takk for tilbakemelding og svar.
Skrevet

Den virket ikke... På den med layout o.l (den første med mange nedover..4-xx?) kom ikke spørsmlene opp bare ordet "Spm". Da kan man jo ikke svare, for man vet ikke hva man svarer på! =(

Bare meg som fikk dette problemet?

Skrevet

Den virket ikke... På den med layout o.l (den første med mange nedover..4-xx?) kom ikke spørsmlene opp bare ordet "Spm". Da kan man jo ikke svare, for man vet ikke hva man svarer på! =(

Så merkelig, det har vi ikke sett før. Hvilken nettleser bruker du? Tusen takk for tilbakemelding.
Skrevet

Så merkelig, det har vi ikke sett før. Hvilken nettleser bruker du? Tusen takk for tilbakemelding.

Chrome

Skrevet

Chrome

Så rart, bruker Chrome selv og det fungerer. Kunne du være så vennlig å prøve på nytt for å se om det fungerer? Har resatt en parameter nå.

Marius

Skrevet

Ser ut som du har glemt å skive inn spørsmålene i rekkene nedover. Jeg kommer til 40%, så kommer siden slik:

Når jeg skal vurdere det visuelle ved et online diskusjonsforum, er det viktig for meg hvorvidt forumet er:

*

4. Spm.

ovs nedover, men det står ingen spørsmål..

Skrevet

Jeg har samme problem som anonym 18:19. Dersom det er meningen at det skal være slik, forstår jeg rett og slett ikke spørsmålene. Avsluttet undersøkelsen.

Skrevet

Chrome

Så rart, bruker Chrome selv og det fungerer. Kunne du være så vennlig å prøve på nytt for å se om det fungerer? Har resatt en parameter nå.

Marius

Når jeg trykker på linken nå så "husker" den hvor jeg var kommet i testen og står på samme siden; den med "Spm" nedover hele siden og forøvrig neste side og for jeg svarte "verken eller" og kikket på neste side. Jeg kan fullføre testen med "verken eller" og ta den på nytt, men dette vil jo klusse til statistikken deres da... =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...