Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Trenger bare navnet og funksjonen, og er du grei forklarer du litt mer om nødvendig. Takk!
anonym91 Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 usikker på rett navn men "magetrimmer " eller noe. er en "bøyle"ting til og ta situps den gjør situps lett som ingen ting men virker lilke bra som vanlige fant den på europris for noen år siden men har sett andre plasse og enkel og genial sak til hjemme trening
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Takk for flott tips Andre der ute som har tips til apper jeg kan laste ned på telefonen min..... Musikkapper f.eks, jeg aner ikke hva som finnes av tilbud.
bIomstre Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Her er det samlet en del tips (dog fra i fjor, men de funker forhåpentligvis fortsatt): http://myrevolution.no/forum/f11/nyttige-apps-til-trening-5560/
anonym91 Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 såg no eg har lest litt feil:P trodde det sto apparat:P hehe
Nirgal Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 endomondo mener jeg den heter, mannen bruker denne og er veldig fornøyd.
Soon to be mum Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 RunKeeper er min absolutte favoritt. Du bruker den når du feks jogger, går tur eller svømmer El.l. Du kan enten starte programmet når du beg å johge/gå og så måler den lengde og fart en via GPS. Eller du kan legge inn treningen din manuelt etterpå, feks når du har svømt. Den måler gjennomsnittsfart og forbrente kalorier bl.a.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Joggesko og treningsmatte fungerer fantastisk. Joggesko for å løpe og treningsmatte for å gjøre styrkeøvelser. Jeg trenger ikke mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå