Gå til innhold

Noen som har litt peil på sykdom? /feber osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen etterpå, men bare lurte på om noen her inne hadde noen erfaringer med måten jeg har det nå, og kanskje vet hva det er?

Ble dårlig søndag, og har bare blitt gradvis verre (i løpet av nesten en uke har jeg alltid pleid å nesten bli frisk uansett hva som har feilet meg); feber, helt tett i nese/ører, vondere i halsen og ører etterhvert og generelt helt ELENDIG allmenntilstand.. Og nå også kortpustet.

Håper at dette er noe man kan få medisiner mot, eller tror dere at det er noe som bare må gå over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan selvfølgelig være en influensa, da blir man helt utslått i minst en uke, ofte lengre.

Jeg hadde en slik influensa for noen uker siden, hadde feber og var skikkelig dårlig i nesten en uke, og brukte enda en uke etterpå før jeg følte energien og formen var normal igjen...

Men det kan jo også være du har fått en bakterieinfeksjon du må ha antibiotika mot. Siden du er kortpustet kan det være en bronkitt eller lungebetennelse f.eks. Legen tar en blodprøve av deg og finner lett ut om du trenger medisiner.

God bedring.

Skrevet

Hvis du er riktig uheldig har du fått deg en god gammeldags influensa... :-(

Og hvis du er 'heldig' har det nå utviklet seg til en luftveisinfeksjon som du kan få penicillin for.

Men om du får EryMax, så sørg for å kjøp med Idoform fra apoteket, da denne er tøff for magen...

Skrevet

Takk for tips! :)

Håper virkelig det er noe jeg kan få medisiner mot... Er dette årets influensa er den virkelig helt j@vlig.. aldri vært i så dårlig form i hele mitt liv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...