Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Lese til eksamen eller sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har eksamen imorgen, føler jeg kan faget godt, har 3 kapitler jeg ikke kan så godt( tilsvarer 2 A4 ark med notater) dette regner jeg med å kunne klare å lære på 2-3 timer.

Så til spørsmålet. Er kjempe trøtt, sovet 5 timer i natt. Nettopp levert ungene i bhg og tenkte å lese, men har egentlig lyst å sove litt. Men da får jeg bare dårlig samvittighet. Har barnefri i hele dag, for mine foreldre henter de i bhg også skal ungene sove der så har jo egentlig hele dagen til å lese, så da kan jeg vel sove i 2 timer? Eller er jeg dum som gjør det?

Blææ den samvittigheten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov!! bedre å sove nå, så heller lese litt senere. :)

Skrevet

Svaret jeg håpte på:) Hehe, får ta meg en time eller to på puten. Så får jeg håpe jeg ikke angrer på det senere..

Hi

Skrevet

Sove!! :) en uthvilt hjerne lærer fortere og mer enn en sliten en hehe :) lykke til i morgen!! :)

Skrevet

Sov! Hvis du er skikkelig trøtt husker du antakelig ikke så mye av det du leser nå likevel ;-)

Bedre å lese noen timer mindre når man er godt uthvilt og faktisk får med seg det man leser!

Skrevet

Sove eralltid riktig svar her;)

Gjest thricane
Skrevet

To A4 ark er raskt å skumme over, så ville lest raskt over først, så lagt meg til å sove. Repeter og pugg i kveld.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...