Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Har eksamen imorgen, føler jeg kan faget godt, har 3 kapitler jeg ikke kan så godt( tilsvarer 2 A4 ark med notater) dette regner jeg med å kunne klare å lære på 2-3 timer. Så til spørsmålet. Er kjempe trøtt, sovet 5 timer i natt. Nettopp levert ungene i bhg og tenkte å lese, men har egentlig lyst å sove litt. Men da får jeg bare dårlig samvittighet. Har barnefri i hele dag, for mine foreldre henter de i bhg også skal ungene sove der så har jo egentlig hele dagen til å lese, så da kan jeg vel sove i 2 timer? Eller er jeg dum som gjør det? Blææ den samvittigheten....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Sov!! bedre å sove nå, så heller lese litt senere.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Svaret jeg håpte på Hehe, får ta meg en time eller to på puten. Så får jeg håpe jeg ikke angrer på det senere.. Hi
mamma til to i Drammen_85 Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Sove!! en uthvilt hjerne lærer fortere og mer enn en sliten en hehe lykke til i morgen!!
Igangpånr2 Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Sov! Hvis du er skikkelig trøtt husker du antakelig ikke så mye av det du leser nå likevel ;-) Bedre å lese noen timer mindre når man er godt uthvilt og faktisk får med seg det man leser!
Gjest thricane Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 To A4 ark er raskt å skumme over, så ville lest raskt over først, så lagt meg til å sove. Repeter og pugg i kveld. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå