Gå til innhold

vekt


M&G

Anbefalte innlegg

Hei! hvor mange uker er dere, å hvor mye har du gått opp/ned i vekt?

jeg er 9+5 idag, å ligger på samme vekten, men buksene er blitt ubehagelige å ha på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 10+4 idag, og fremdeles samme vekt. Har også problem med ubehagelige bukser. Har bare brukt tights/joggebukse siden uke 8 ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) er 8+6 og ca en kg opp i vekt . Buksene ble for trange/ubehagelig over magen for ca to uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

10+3 i dag. Gått ned en kilo. (utrolig nok ikke mer, etter all den spyingen) Kan ikke fatte og begripe at jeg gledet meg til å bli kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 12 uker med to spirer. Har fått mye mage, men har ikke gått opp i vekt:p var mye dårlig en periode, så gikk sikkert ned litt da. Regner med det kommer maaaange kilo på etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9,5 uke på vei, og har gått opp 2,5 - 3 kg...noen av buksene duger ikke mer...har ikke så mye gravid mage, mest " Jelly Belly" som jeg kaller det ;-) ser bare ut som om jeg har lagt på meg...men jeg vet magen kommer hehe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+2 idag og har gått opp vell 1 kilo. Fikk plutselig en liten kul på magen denne uken. Nå kommer vell magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme, små hyppige måltider og fravær av trening har nok noe å si. Muskler er tyngre en fett.. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+1, har ikke gått opp noe ift den vekten jeg var når jeg ble gravid og når jeg var på første svangerskapskontroll 5+6, men var nok ca en halvkilo lavere i snitt første 5 ukene av svangerskapet fordi jeg var så stressa over å legge på meg og at jeg var overredd for de tingene jeg ikke skulle spise noe av - hadde liksom ikke helt taket på hva jeg kunne spise enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+4 og gått ned litt over fire kg.. men buksene har jammen blitt trangere fordi :) og i går hørte je hjertelyden, så det er nok en sulten liten tass i magen som tar det meste mor får i seg. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange "flinke". Jeg har ikke turt å veie meg, men har sikkert gått opp 4kg. Føles slik i alle fall. Er i uke 12. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arti med så mange svar :) idag er jeg 13+2 å har gått ned ca 2 kg. men er overvekting så jeg frykter ikke at det ikke er nok å ta av. spiser normalt, men porsjonene er blitt mindre med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp enormt mye de første 8 ukene (nesten 8 kg opp), for da var apetitten helt hinsides all fornuft, deretter kom kvalmen, og nå er alt heldigvis stabilt.

på sjekk 12+1 så hadde jeg totalt sett gått opp 2 kg siden rett før jeg ble gravid, så det må jeg vel si meg fornøyd med...

alt av klær er trangt, så her går det bare i tights og joggebukser om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+4 i dag, og har gått ned et par kilo. Vært kvalm og uggen i noen uker, hatt dårlig matlyst og stort sett spist rare ting. :P Tipper det går seg til snart, for nå tror jeg kvalmen begynner å avta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kilo ned her, og det er like greit siden jeg har litt ekstra å ta av. Kommer nok til å ta igjen etter hvert, og øke de kiloene jeg skal og vel så det etter hvert, om det går som det har gått tidligere:-)

 

I uke 14, forresten..

Endret av moyomoyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Buksene passer ikke lengre, jeg ble oppblåst med en gang.

Men har gått ned 1,5 kg. Snodige greier egentlig! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...