Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! hvor mange uker er dere, å hvor mye har du gått opp/ned i vekt?

jeg er 9+5 idag, å ligger på samme vekten, men buksene er blitt ubehagelige å ha på..

Fortsetter under...

Skrevet

jeg er 10+4 idag, og fremdeles samme vekt. Har også problem med ubehagelige bukser. Har bare brukt tights/joggebukse siden uke 8 ca..

Skrevet

Hei :-) er 8+6 og ca en kg opp i vekt . Buksene ble for trange/ubehagelig over magen for ca to uker siden.

Skrevet

10+5 har gått opp 2-3 kg.(vet ikke akkurat hva jeg veide før jeg ble gravid..)

• 2 uker senere...
Skrevet

12+ 3, og opp en kilo. :)

Skrevet

10+3 i dag. Gått ned en kilo. (utrolig nok ikke mer, etter all den spyingen) Kan ikke fatte og begripe at jeg gledet meg til å bli kvalm...

Annonse

Skrevet

Er 12 uker med to spirer. Har fått mye mage, men har ikke gått opp i vekt:p var mye dårlig en periode, så gikk sikkert ned litt da. Regner med det kommer maaaange kilo på etterhvert;)

Skrevet

er 9,5 uke på vei, og har gått opp 2,5 - 3 kg...noen av buksene duger ikke mer...har ikke så mye gravid mage, mest " Jelly Belly" som jeg kaller det ;-) ser bare ut som om jeg har lagt på meg...men jeg vet magen kommer hehe. :-)

Skrevet

13+2 idag og har gått opp vell 1 kilo. Fikk plutselig en liten kul på magen denne uken. Nå kommer vell magen..

Skrevet

12+5, gått ned en kilo igjen..

Skrevet

Samme her, Ned en kilo...

Skrevet

10 +3, og gått ned 1 1/2 kilo. I forrige svangerskap hadde jeg gått opp 3 kilo på denne tiden.

Skrevet

Kvalme, små hyppige måltider og fravær av trening har nok noe å si. Muskler er tyngre en fett.. Hehe ;)

Annonse

Skrevet

Jeg er 13+4 å ligger enda på 2 kg i minus. Gikk ned 3 kg de første ukene pga kvalme å alt d der :)

Skrevet

12+2, + 2kg :)

Skrevet

12+1, har ikke gått opp noe ift den vekten jeg var når jeg ble gravid og når jeg var på første svangerskapskontroll 5+6, men var nok ca en halvkilo lavere i snitt første 5 ukene av svangerskapet fordi jeg var så stressa over å legge på meg og at jeg var overredd for de tingene jeg ikke skulle spise noe av - hadde liksom ikke helt taket på hva jeg kunne spise enda.

Skrevet

13+4 og gått ned litt over fire kg.. men buksene har jammen blitt trangere fordi :) og i går hørte je hjertelyden, så det er nok en sulten liten tass i magen som tar det meste mor får i seg. hehe :)

Skrevet

Her var det mange "flinke". Jeg har ikke turt å veie meg, men har sikkert gått opp 4kg. Føles slik i alle fall. Er i uke 12. :)

Skrevet

Arti med så mange svar :) idag er jeg 13+2 å har gått ned ca 2 kg. men er overvekting så jeg frykter ikke at det ikke er nok å ta av. spiser normalt, men porsjonene er blitt mindre med tiden.

Skrevet

jeg gikk opp enormt mye de første 8 ukene (nesten 8 kg opp), for da var apetitten helt hinsides all fornuft, deretter kom kvalmen, og nå er alt heldigvis stabilt.

på sjekk 12+1 så hadde jeg totalt sett gått opp 2 kg siden rett før jeg ble gravid, så det må jeg vel si meg fornøyd med...

alt av klær er trangt, så her går det bare i tights og joggebukser om dagen....

Skrevet

Jeg er 11+4 i dag, og har gått ned et par kilo. Vært kvalm og uggen i noen uker, hatt dårlig matlyst og stort sett spist rare ting. :P Tipper det går seg til snart, for nå tror jeg kvalmen begynner å avta. :)

Skrevet

15+1 opp 2 kg.

Elsker mamma klær ;)))

Skrevet (endret)

Et par kilo ned her, og det er like greit siden jeg har litt ekstra å ta av. Kommer nok til å ta igjen etter hvert, og øke de kiloene jeg skal og vel så det etter hvert, om det går som det har gått tidligere:-)

I uke 14, forresten..

Endret av moyomoyo
Skrevet

I uke 13 . Nekter å veie meg men buksa passer enda;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Buksene passer ikke lengre, jeg ble oppblåst med en gang.

Men har gått ned 1,5 kg. Snodige greier egentlig! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...