Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Min teori (og den baserer seg kun på at jeg handler ofte veldig tidlig på morgenen på vei hjem fra nattevakt) er at mange flere menn stopper innom butikken for å kjøpe seg frokost og lunsj der istede for å ha nistepakke med hjemmefra. Hvordan er det hos dere, lager dere nistepakke eller kjøper dere på butikken på vei til jobb? Og hva gjør mannen/samboeren din?
Gjest Heartbroken Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg kjøper ofte lunsj i kantina mens mannen min alltid har smurt seg niste. Så her hos oss stemmer ikke teorien din
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg lager selv, og lager til samboeren også, ellers stikke han innom butikken :-P
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Det er egentlig ikke noe tema for oss siden vi begge har kantine på jobb.
kaklemor Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Min teori (og den baserer seg kun på at jeg handler ofte veldig tidlig på morgenen på vei hjem fra nattevakt) er at mange flere menn stopper innom butikken for å kjøpe seg frokost og lunsj der istede for å ha nistepakke med hjemmefra. Hvordan er det hos dere, lager dere nistepakke eller kjøper dere på butikken på vei til jobb? Og hva gjør mannen/samboeren din? Lager mat hjemme Mannen smører med seg brødmat hver dag utenom en uke hvor det er mat på jobben
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Jeg lager niste til meg og mannen de dagene jeg jobber tidlig, men ellers kjøper han mat i butikken. Han lager sjeldent niste selv, og de få gangene jeg gidder å lage niste til han, så glemmer han det, med mindre jeg står opp og legger den ved skoa hans.. Haha. Så her stemmer der..
☆☆☆ Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Han spiser ikke frokost, og til lunsj kl 1030 spiser han brødskiver og pålegg. Sammen med kollegene kjøper han brød og pålegg for hele uka på mandag (brød felles og pålegg hver for seg). Men han er ram på å kjøpe pølse og brus om han blir fysen mot slutten av arbeidsdagen...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Jeg har med mat selv, en veldig sjelden gang må jeg innom butikken å kjøpe meg noe, men vanligvis har jeg med meg. Mannen har kantine på jobb, så han spiser vanligvis der. Men om vi har noen middagsrester som egner seg for oppvarmning til lunsj neste dag, har han det med seg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Mannen min kjøper seg lunsj på jobb hver dag. Før brukte han 50 kr. dagen på lunsj helt til jeg fikk det inn i hodet hans at det hadde vi ikke råd til. Nå kjøper han billigbrød og pålegg
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Min teori (og den baserer seg kun på at jeg handler ofte veldig tidlig på morgenen på vei hjem fra nattevakt) er at mange flere menn stopper innom butikken for å kjøpe seg frokost og lunsj der istede for å ha nistepakke med hjemmefra. Hvordan er det hos dere, lager dere nistepakke eller kjøper dere på butikken på vei til jobb? Og hva gjør mannen/samboeren din? Mannen lager hjemme og har med på jobb..
Mikkemafian Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Mannen smører niste til seg selv, meg og barna... Han er morgenfugl!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Mannen min har kjøleskap på jobb hvor han har juice, melk og pålegg, så kjøper han brød og knekkebrød som han har der. Du kan nok se han på butikken en morgen eller to i uka, da handler han f.eks en pakke kokt skinke og en pose epler som han skal ha på jobben. Broren min har kantine på jobb Jeg smører matpakke selv.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Jeg har aldri med meg matpakke på jobb. Jobber i matbutikk så kjøper meg mat der. Har kjøleskap til å legge tingene mine i, så pålegg kan jeg kjøpe og legge der. Brød får vi.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Begge 2 har med mat på jobben. Hvis vi hadde jobbet slik at det passet seg å kjøpe mat, så er sjansen større for at jeg hadde gjort det. Har samboeren med mat, spiser han den.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Jeg har med niste, mens mannen som regel kjøper seg en knekkebrødpakke å pålegg før han drar på jobb. Jeg har en jobb der jeg ikke har mulighet til å dra å kjøpe meg lunsj osv i løpet av dagen.
C.L.H85 Skrevet 12. april 2012 #16 Skrevet 12. april 2012 Her lager gubben niste til seg selv imens jeg kjøper ofte mat
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #17 Skrevet 12. april 2012 Samboeren min kjøper seg både frokost og lunsj på butikken, hver dag. Jeg tror at mange håndtverkerer og andre menn som jobber utenom kontor o.l gjør dette, kanskje spesielt lunsj (men det er min teori da).
Lyckelin Skrevet 12. april 2012 #18 Skrevet 12. april 2012 jeg lager meg som regel mat selv, men typen er taxisjåffeur så han spiser som oftest ute.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 12. april 2012 #19 Skrevet 12. april 2012 Både mannen og jeg har kantine på jobben, så vi spiser der. De ukene mannen har sen-og helgevakt tar han enten med seg rester, bestiller varmmat sammen med kollegaer eller drar på det han kaller "Restauranten den gyldne måke" (dvs McDonalds ).
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #20 Skrevet 12. april 2012 Mannen har kantine, men glemmer ofte å spise (evt har ikke tid). Jeg går ut i lunsjen og handler.
lille sprelle Skrevet 12. april 2012 #21 Skrevet 12. april 2012 Jeg lager niste til meg, mens gubben har så billig kantine at han spiser der.
År og dag Skrevet 12. april 2012 #22 Skrevet 12. april 2012 Her lager vi nistepakke, begge to. Det er billigere enn å handle noe hver dag. Og så liker vi nistepakker.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. april 2012 #23 Skrevet 12. april 2012 Samboeren min lager niste dagen før, da lager han både frokost og lunsj. Snuppa får både frokost og lunsj i barnehagen. Jeg smører meg et par skiver på morgenen som jeg spiser i bilen, på vei til jobb. Noen ganger smører jeg også skiver til lunsj, men som regel har jeg handlet inn knekkebrød og pålegg som står på jobben. Vi spiser ikke sammen da han ukependler og er bare hjemme i helgene.. da spiser vi sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #24 Skrevet 12. april 2012 Jeg jobber i bhg så vi spiser smøremåltid eller varmat sammen med barna hver dag. Mannen min har alltid niste.
Himmel og hav Skrevet 12. april 2012 #25 Skrevet 12. april 2012 Jeg lager niste til meg, mens gubben har så billig kantine at han spiser der. Akkurat sånn er det her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå