Gå til innhold

Er 32+4 i dag, og gutten min ligger i seteleie.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det ikke lenger mulig at han snur seg? Har jeg litt tid på meg enda? Han er litt over snittet stor. Jeg er annengangs... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lå i sete til uke 37+6,så snudde han seg kvelden før ul;)Legen sa ved den første ul som var i uke 37,at så lenge det var nok forstervann så kunne han snu seg selv;)

Skrevet

Å det var jammen godt Å høre :) Tusen takk! Har ikke lyst pÅ setefødsel, og ihvertfall ikke ks...

Skrevet

jeg har to i magen som ligger litt over snittet i str og min tv1 hadde nå snudd seg fra sete til hodet! er 34uker. så de kan fint snu seg enda ;-) masse lykke til.

Skrevet

Kjente jeg fikk ganske hetta selv når de fant ut han lå i sete,Men føden her ihvertfall har faste prosedyrer om jeg kan kalle det det,som skal følges ved setefødsel.bla epidural,det er en lege som tar imot barnet,jeg følte meg veldig trygg på setefødsel,faktisk:)etter jeg hadde en lang samtale med jordmor etter ul den dagen:)

Skrevet

Ok godt å høre, aprillove! Hadde jeg bare visst at fødselen kom til å bli vaginal fødsel, og ikke til et hastekeisersnitt, så hadde jeg nok slappet litt mer av, men det er egentlig det jeg er mest redd for.. Har sykehusskrekk, og da særlig med tanke på operasjoner ol..

Men da er det ihvertfall håp enda om at han snur seg, og godt er det ;)

Skrevet

hei, jeg er i uke 38 og har ei frøken i sete/skrå leie i magen... fått planglagt snitt dato, men noen på sykehuset tror at hun kan snu seg, mens andre sier at det er lite sannsynlig... så hvem vet ..

Jeg ønsket ikke å føde i seteleie pga redd for haste keisersnitt. ..

foreløpig nå er det ikke aktuelt med setefødsel engang pga foranliggende navlestreng og at hun har foten uten under rumpa si... den som venter får se :)

Skrevet

Heeeelt vanlig. Min gutt snudde seg i uke 37-38... Han snur seg nok skal du se! ;)

Skrevet

Babyer har en tedens til å finne veien i tide. Noen snur seg et par dager eller timer før fødsel :)

Skrevet

Jeg er annengangs og visste ikke at det var vanlig å bekymre seg for leiet så tidlig :) Jeg er i uke 33 og ingen har sjekket ennå. Satser på at han legger seg slik han skal ;)

Skrevet

Jeg er annengangs og visste ikke at det var vanlig å bekymre seg for leiet så tidlig :) Jeg er i uke 33 og ingen har sjekket ennå. Satser på at han legger seg slik han skal ;)

Nei ingen har sjekket på meg heller, men kjenner det selv pga hikkingen. Kan stryke ham på hodet mens han hikker, helt oppe med høyre ribbenben ;)

Ellers er det jo godt å høre at så mange mener han fint kan snu seg en stund enda :) Tusen takk for svar!

Skrevet

Å ja, kanskje jeg har mere polstring rundt magen enn deg ;) For jeg vet virkelig ikke hvordan han ligger :)

Skrevet

Kom akkurat fra jordmor, som sa at hun pleide å sende de som hadde baby i sete fremdelses i uke 37 til ul på sykehus, for vurdering av snuing/ evt keisersnitt om barnet er for stort til å komme ut i seteleie vaginalt.

Hun kjente på babyen, og var i tvil om leie (trodde det var hodeleie) og sa det var helt vanlig såpass tidlig. jeg er i uke 32.

Min forrige snudde seg i uke 36 eller noe sånt.

Skrevet

Bare å slappe av enda ei god stund :-)

Min som er over snittet stor tok seg en runde rundt og snudde seg fra hodeleie til tverrleie på ultralydundersøkelsen i uke 36+3 hehe.

Nå kjenner jeg at han har lagt seg ned igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...