Gå til innhold

Til alle dere selvtilfreds gifte/samboende med perfekte liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

som synes synd på meg fordi jeg er gravid og enslig. Jeg kasta ut eksen min tidlig i svangerskapet fordi han var utro. Og jeg kunne ikke være mer fornøyd med akkurat det! Har det helt supert uten han!

Ville bare få det ut :D

Jeg får nemlig så latterlig mange "medfølende" blikk som jeg ikke trenger! Samtidig som jeg vet at mannen/samboeren deres er å har seg med venninna mi i ny og ne, men det sier jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, okej.

Snakker om at venninna di må være løssluppen som har seg med alle mennene til damene på dib.

Skrevet

Hei du jeg er gift men føler ikke helt at mitt liv er perfekt.

Det er vel ingen ønskesituasjon å gå gravid uten en mann, så det er vel derfor noen viser medfølelse med deg.

Men det er jo ingen som liker at andre synes synd på dem så slik forstår jeg dine følelser.

Husk at selv om andre viser omtanke for din situasjon, betyr ikke det at de ser ned på deg eller at deres egne liv er så fryktelig perfekte. Vi har alle vårt.

Skrevet

De synes vel synd på deg som ikke sjekket ut pappa emnet skikkelig før du valgte å få barn med han.

Men mest av alt er det jo mest synd på barnet, selvfølgelig.

Lykkelig-gift ;-)

Skrevet

De synes vel synd på deg som ikke sjekket ut pappa emnet skikkelig før du valgte å få barn med han.

Lykkelig-gift ;-)

hehe, dette var også et svar. Jeg VAR lykkelig (trodde jeg) gift med barnas far. Helt til han slo meg for første gang, helt ut av det blå, ette MANGE års ekteskap (så jo, jeg sjekket og dobbeltsjekket "pappaemnet" mer enn skikkelig, og han har ALDRI vært voldelig mot noen tidligere), og det kom ut at han har hatt seg med halvparten av 20-åringene i bygda mens vi var gift. Så slik kan komme som lyn fra klar himmel. Og da har man selvrespekt nok til å gå. Og finne seg en som setter pris på deg og barna og bryr seg.

Du må bare huske på at din mann plutselig kan forlate deg for ei annen, og der sitter du i samme situasjon som HI, sånn helt plutselig.

Skrevet

Vel, ut fra hvordan du skriver så synes jeg egentlig mest synd på deg fordi det virker som du er såret, bitter og har behov for å hevde deg ved å rakke ned på andre lykkelig gifte/samboende dib-damer og kalle de selvtilfredse og ironisere over deres "lykkelige" liv.

Skrevet

Lykkelig-gift ;-)

hehe, dette var også et svar. Jeg VAR lykkelig (trodde jeg) gift med barnas far. Helt til han slo meg for første gang, helt ut av det blå, ette MANGE års ekteskap (så jo, jeg sjekket og dobbeltsjekket "pappaemnet" mer enn skikkelig, og han har ALDRI vært voldelig mot noen tidligere), og det kom ut at han har hatt seg med halvparten av 20-åringene i bygda mens vi var gift. Så slik kan komme som lyn fra klar himmel. Og da har man selvrespekt nok til å gå. Og finne seg en som setter pris på deg og barna og bryr seg.

Du må bare huske på at din mann plutselig kan forlate deg for ei annen, og der sitter du i samme situasjon som HI, sånn helt plutselig.

Lykkelig-gift ;-)

Som man spør, får man svar.

Lykkelig gift ;-)

Skrevet

Pussig innstilling.

Hadde ikke problemer med tilfredsheten før du avslørte dobbeltmoral.

Kaster ut en uteo mann. Men skjule utroskap fu vet om og i tillegg være venner med slike er greit? Øh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...