Gjest Dotto Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Såklart kan ikke dere treffe nøyaktig, men jeg bare lurer.. Frokost: 2 veldig grove skiver med leverpostei og agurk. Middag: 2 skåler med lapskaus ( MYE grønsaker ) + 2 firkanter med flatbrød. Mellommåltid: En kopp med lapskaus + en halv firkant med flatbrød. Kvelds: 1 og en halv skive med skinke og ost, stekt i ovnen. Sånn ca kalorier, kalorioverskudd eller underskudd?
Tabitha Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Hvis du ikke trener mye, bør du kanskje ikke ha middagsrester som mellommåltid... Syns å huske at mellommåltid skal bestå av litt frukt eller nøtter.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Hvis det er alt du har fått i deg vil jeg tippe på omtrent 1300 kcal. Da regner jeg med at du ikke har brukt noe smør og ikke fått i deg noen kcal via drikke.
Gjest AnneS Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Spørs jo litt hvilken lapskaus det var da, men vil tippe ca 1100 kalorier jeg. Med mindre du er veldig liten og veldig inaktiv blir jo det et massivt underskudd...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Hun har vel ikke bare drukket vann hele dagen?
Mikkemafian Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Hvorfor ikke? Det gjør jeg stort sett.. Vann og te, og noen ganger et glass melk...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Jeg drikker kun vann, synes alt annet smaker pyton.. Er jeg syk, så truger jeg i meg noe urte te uten søtning, for å få litt varmt i kroppen. Er det virkerlig så vanskerlig å tro at noen forholder seg til vann, og bare det? Hjelpes, tenk før i tiden hadde de kun vann og pilbark te
optimist77 Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Tipper også ca maks 1100 kcal pr dag. Det er kaloriunderskudd, men, det så mye underskudd, at dersom målet er å gå ned i vekt, så tror jeg du kan slite...Det anbefales et MINIMUM 1300 kcal pr dag, hvis ikke så er det slik at kroppen mobiliserer alt den har og heller tviholder på fettet, slik at kroppen holder på "det den har". Jeg har gått i den fella, for så si det sånn...Ihvertfall om du trener i tillegg... Spis noe frukt som mellommåltid feks. Går fint ann å drikke vann hele dagen, jeg er også en av dem som bare drikker vann siden jeg overhodet IKKE liker saft, kaffe og te...Juicie kjøper jeg aldri, og brus drikker jeg veldig sjelden...Liker ikke smaken !
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 La det inn på Grete Roede og kom frem til 1335 kcal. Det kommer an på hvor store porsjoner og hvilken lapskaus egentlig.... Jeg tok i litt, så det er godt mulig at jeg bommet med 1-200 kcal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå