Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Stoffskifte mitt var en periode lavt, men innenfor normalen. Fikk da tabl. av legen siden jeg hadde symptomer på lavt stoffskifte. Nå har jeg de samme symptomene, er fryktelig sliten, føler meg lat, å eier ikke energi. Gjør det jeg må, men mye er et ork. Tok prøver, å de var fine sa dem. Men de ville ikke si noe om de var på grensa eller ikke.. Har byttet legekontor siden sist.... De er jo normale siden de sier det, men kan jo ha symptomer på lavt stoffskifte fordet. Er det ikke det, så må det jo være noe annet jeg mangler.. Eller hur? Tfh: 1,6 Husker ikke hva det andre het, men resultatet var hvertfall: 13,7. Hva er normalen?
Gjest Mafan Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 TSH skal ligge mellom 0,2 - 4, og T4(det andre) skal ligge mellom 12 og 25... Men man kan faktisk ha lavt stoffskifte selv om blodprøvene er normale... finnes noe som heter Sonjas stoffskifteforum, kanskje du kan spørre der. Andre mangler kan jo vøre jernmangel, B12 mangel, kanskje du skal be legen din om litt mer omfattende blodprøver.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Takk for svar! Ja jeg får be hun ta litt flere prøver.. Slitsomt å føle seg så sliten hele tiden. Vil jo ikke være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå