Gå til innhold

Litt lei meg!!


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Har gått med kraftig hjertebank i snart 3 uker, på det verste varer den over et døgn i strekk. Havnet på sykehus på lørdag etter at jeg ikke fikk nok oksygen og ville bare besvime etter bare noe minutter oppreist, ble sjekket av ei jordmor. Alt var i orden med blodtrykk og prøver. Men sliter fortsatt med pusten og hjertebank, var på vanlig legekontroll igår: Der ble det tatt flere prøver og EKG, kunne ikke finne noe galt men ble sykmeldt i nye 14 dager. Skal inn på sykehus igjen og gå med EKG i 24 timer. Dem er redd for at enten baby'n eller jeg får for lite luft.. Godt å bli tatt på alvor, men er litt bekymret. Litt tøft å være hjemme for seg selv i alt dette, sambo'n jobber i Stockholm 80 mil unna :( Har to engler på 12 og 15 år men vil ikke legge denne bekymringen på dem, har bare fortalt at jeg puster litt tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat samme problemet selv. Føles ut som jeg er på maraton løping hele tiden! samtidig som jeg hiver etter pusten..får liksom ikke nok pust... legen tok blodprøver for å sjekke om det kunne være stoffskiftet (var visstnok slike symptomer som var vanlig da) fryktelig ubehagelig å ha det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet selv. Føles ut som jeg er på maraton løping hele tiden! samtidig som jeg hiver etter pusten..får liksom ikke nok pust... legen tok blodprøver for å sjekke om det kunne være stoffskiftet (var visstnok slike symptomer som var vanlig da) fryktelig ubehagelig å ha det sånn...

 

Håper dem finner ut hva det er...Både slitsomt og vondt å gå og ha det sånn. Sitter plutselig og hiver etter pusten og pulsen øker... Klem til oss begge to (";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...