Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg har spiral. Vi har ikke planer om å få flere barn. For noen mnd siden følte jeg at jeg var gravid. Mensen kom en uke forsinket, men jeg syntes den var annerledes. Senere følte jeg at det var ørsmåbevegelser i magen. Slik det er de første gangene du kjenner at det er noe som lever og vokser i magen. Denne lille lille boblende bevegelsen som er over like fort som den kommer. Jeg tok to graviditetstester som begge var negative. Nå har jeg på nytt hatt mensen igjen ikke like frisk farge som vanlig. Men nå sparker det i magen. Jeg er helt sikker. Så om ikke det er en baby der, så må jeg legges inn. Jeg kjenner jo igjen dette!!! Men jeg har tatt to tester og de er begge negative. Magen står rett ut og mannen min må jo si seg enig med meg når han tar på magen. Den er hard. Hvis ikke det er en baby som sparker inni meg... hva er det da?!?!? Men det kan vel ikke være mulig at jeg er gravid når: Jeg har spiral, jeg har hatt mensen hver mnd (dog uregelmessig og noe annerledes), jeg har hatt fire negative graviditetstester (to stk for 1-2 mnd siden og 2 de to siste dagene)! Kan det????
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2012 Slik magen ser ut og kjennes ut så inbiller jeg meg at jeg er ca 16 uker på vei....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Ville bedt om en UL jeg. Et eller annet høres feil ut her...
Rosarose8 Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Tror jeg ville gått en tur til legen i alle fall...
anonym91 Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 alltid noen som blir gravid med spiral. kan hende det er blødninger i svangerskapet siden du har sprial ? du bør ta en tur til legen hvertfall. om du har barn fra før så kjenner du jo igjenn ett spark i magen.
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2012 Ville bedt om en UL jeg. Et eller annet høres feil ut her... skal kontakte legen i morgen., måtte bare lufte litt her og få noen synspunkter
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2012 Tror jeg ville gått en tur til legen i alle fall... Skal kontakte lege i morgen
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2012 alltid noen som blir gravid med spiral. kan hende det er blødninger i svangerskapet siden du har sprial ? du bør ta en tur til legen hvertfall. om du har barn fra før så kjenner du jo igjenn ett spark i magen. Ja jeg vil jo tro at jeg kjenner godt igjen disse sparkene. Merkelig...veldig merkelig... men skal kontakte legen i morgen. Er det ikke en baby der, så er det jammen når det er så mye dunkink inni der!
Fruen i huset Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Jeg kjente faktisk "tydelige bevegelser" rett før jeg ble gravid. Kunne kjenne det med hånden også. Overaktive tarmer?? Et tegn fra oven? Aner ikke!! Men magen min var bløt da og ikke stor, og hadde ingen andre "symptomer" annet enn bevegelser.. Hadde faktisk glemt det jeg.. Lurer på hva det var.
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2012 Jeg kjente faktisk "tydelige bevegelser" rett før jeg ble gravid. Kunne kjenne det med hånden også. Overaktive tarmer?? Et tegn fra oven? Aner ikke!! Men magen min var bløt da og ikke stor, og hadde ingen andre "symptomer" annet enn bevegelser.. Hadde faktisk glemt det jeg.. Lurer på hva det var. Det kan godt hende jeg har overaktiv tarm. Jeg vet ikke. Jeg har bare ikke kjent dette i magen andre ganger enn når jeg har vært gravid. Men, kroppen kan jo ha endret seg. Magen min har blitt større...men jeg har jo og gått litt opp i vekt det siste året... ser veldig frem til å komme til legen i morgen, så kan jeg få klar beskjed, og jeg er gravid, gal... eller om det er noe annet
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2012 hvordan har det gått? Jeg snakket med legen på telefonen i dag og skal til han i morgen.
Ludviksmamma Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 det har skjedd at babyer kommer til verden med spiralen i hånda, "er denne din, mamma?".... og det hender at kvinner har "mensen" gjennom hele svangerskapet... og det kan være at hormonene spiller deg ett puss... lykke til !!
Lykkelig mor til tre Skrevet 13. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 13. april 2012 Hei og takk til alle som har svart meg her inne. Jeg er ikke gravid... heller gal Og jeg må si at det var gode nyheter for oss Jeg har fått medisiner mot luft/oppblåst mage, så blir det kanskje mindre "spark" der inne takk alle sammen. Lykke til videre i svangerskapet til dere alle. Nyt det masse (vet jo det ikke bare er glansdager) men plutselig er det over og du savner å kjenne at det er liv i magen Gravide kvinner er det vakreste som finnes. Bare så dere vet det! Du/dere er vakre!!!! IKKE tell kiloer..nyt magen, mannen, evt andre barn og ikke minst DEG selv!!!! Og kan jeg driste meg til å si at jeg skal ta ett glass rødvin for dere, og for meg i kveld..siden jeg kan LYKKE TIL!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå