Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Vanlig, men følger visstnok med en liten dings som gjør at du kan bruke microsim også ;-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Ja, tok litt tid å venne seg med å være uten tastatur, men er en super telefon rent generelt!
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Super på alle plan. Men faenskapet sluker strøm. Ladder den seriøst hver ¤%&/" natt.
kaklemor Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Er virkelig fornøyd med telefonen og jeg angrer ikke et eneste sekund på kjøpet:D Bedre enn iphone /ericsson osv...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Bruker du den mye når du må lade sååå ofte??
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Bruker du den mye når du må lade sååå ofte?? Nei, faktisk ikke, egentlig. Spiller Drawsomething et par ganger om dagen, er litt på face/sjekker mail. That's it.
Cat.68 Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Skru av 3G, bluetooth, og sett den på strømsparing så skal du se du ikke bruker like mye strøm. Er kjempefornøyd med denne telefon jeg,
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Lader alle dere med denne såå ofte? Har lyst på den! Vet ikke hvilken annen jeg skulle kjøpt..
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Skru av 3G, bluetooth, og sett den på strømsparing så skal du se du ikke bruker like mye strøm. Er kjempefornøyd med denne telefon jeg, Er superfornøyd jeg også! Den er ufattelig rask, skjermen er perverst god, både med tanke på bildekvalitet og at den er følsom. Slipper å trykke skjermen gjennom bakdekslet for at den skal reagere, som jeg har opplevd med flere av mine touchtelefoner. Det er bare slukingen av strøm som irriterer meg. Og den er på strømsparing, og 3G og bluetooth'en er av
holahopp Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 de fleste smarttelefoner er ikke så veldig smart når det kommer til strømforbruk. Men å lade den hver natt er jo ikke så ille..da holder den jo hele dagen
Cat.68 Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Da må det være spillingen som tapper den fordi jeg må ikke lade den hver dag. Men jeg spiller nesten aldri på telefon da.
3 nøtter til Askepott Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Jeg må også lade den hver dag og kan jeg ikke bruke den til wordfeud eller internett, kan jeg finne en gammel tlf jeg har i skuffa. Alle smarttlf har drittbatteri
Mandalas Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Jeg syns jeg lader min veldig sjelden jeg. Men det er klart, jeg er ikke storbruker av den..
Frøken Lakenskrekk Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Jeg har lasta ned juice defender, og det programmet ser ut til å hjelpe på batteritiden lader mobilen annenhver dag ca, og jeg bruker den en hel del..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #19 Skrevet 12. april 2012 Skru av 3G, bluetooth, og sett den på strømsparing så skal du se du ikke bruker like mye strøm. Er kjempefornøyd med denne telefon jeg, Du går jo glipp av mye av morroa hvis du må skru av 3G og blutooth + ha på strømsparing, da blir jo skjermen også mye dårliger.
*Sammy* Skrevet 12. april 2012 #20 Skrevet 12. april 2012 Jeg er superfornøyd med min, og lader den max 2 ganger i uka og ser både musikkvideo, dokumentar og er på face og leser mail med den, ja i tillegg til å snakke med min bedre halvdel hver kveld når han er på jobb også!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #21 Skrevet 12. april 2012 Hmm, hvorfor så stor forskjell på baterilevetid? Min må lades hver dag. Har vurdert å bytte til iphone pga. batteriet. Hva er det jeg gjør galt?
Cat.68 Skrevet 12. april 2012 #22 Skrevet 12. april 2012 Skru av 3G, bluetooth, og sett den på strømsparing så skal du se du ikke bruker like mye strøm. Er kjempefornøyd med denne telefon jeg, Du går jo glipp av mye av morroa hvis du må skru av 3G og blutooth + ha på strømsparing, da blir jo skjermen også mye dårliger. Mye av moroa?. Er jo bare å slå det på når man har behov for det. Og jeg ser ingen forskjell på skjermkapasiteten?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #23 Skrevet 12. april 2012 Skru av 3G, bluetooth, og sett den på strømsparing så skal du se du ikke bruker like mye strøm. Er kjempefornøyd med denne telefon jeg, Du går jo glipp av mye av morroa hvis du må skru av 3G og blutooth + ha på strømsparing, da blir jo skjermen også mye dårliger. Mye av moroa?. Er jo bare å slå det på når man har behov for det. Og jeg ser ingen forskjell på skjermkapasiteten? Det var slik vi holdt på før i tiden det med nokia n96. Glemte du å slå av trådløs nett, var batteriet tapt på en dag. Når en har en smart tlf. så må den "være klar" når du trenger den. Jeg ønsker ikke å begynne å knote i menyer for å få slått på de tingene jeg trenger til den spesifkke oppgaven. Da mister du litt av det som er så lettvindt.
Cat.68 Skrevet 12. april 2012 #24 Skrevet 12. april 2012 Skru av 3G, bluetooth, og sett den på strømsparing så skal du se du ikke bruker like mye strøm. Er kjempefornøyd med denne telefon jeg, Du går jo glipp av mye av morroa hvis du må skru av 3G og blutooth + ha på strømsparing, da blir jo skjermen også mye dårliger. Mye av moroa?. Er jo bare å slå det på når man har behov for det. Og jeg ser ingen forskjell på skjermkapasiteten? Det var slik vi holdt på før i tiden det med nokia n96. Glemte du å slå av trådløs nett, var batteriet tapt på en dag. Når en har en smart tlf. så må den "være klar" når du trenger den. Jeg ønsker ikke å begynne å knote i menyer for å få slått på de tingene jeg trenger til den spesifkke oppgaven. Da mister du litt av det som er så lettvindt. Ok ,men det er jo veldig opp til den som bruker den da å definere hva som er tungvindt. Nå var dette et råd ifht å spare på strømkapasiteten. Men hvis man ikke synes det gjør noe å lade ofte så er der jo heller ikke noe problem å altid ha den parat som du sier. Jeg bruker sjeldent 3G og jeg bruker bluetooth kun når jeg skal laste ned noe fra noen annens telefon, og jeg spiller ikke spill heller. Så da trenger jeg ikke disse funsjonene "parat" , og må da heller ikke lade den så veldig ofte.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #25 Skrevet 12. april 2012 Så ille er da ikke batteriet! Jeg lader telefonen ca annenhver dag, jeg bruker den mye(bruker den som verktøy i jobb, samt privat) og alt er på hele tiden. Elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå