Gå til innhold

Hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en diskusjon med min svigerinne. Brødrene vi er sammen med, var på fest uten oss, noe som skjer ofte for min del da vi har barn og ikke de. Jeg går ut med venninner og han med kompiser.

Situasjonen på denne festen er som følgende: Begge satt i sofaen, og mellom dem satte det seg ei dame. Hun snakket mye om puppene sine, og bedyret dyrt og hellig at hun hadde ekte saker. I følge mennene våre, hadde hun bedt dem ta på brystene hennes, noe de ikke gjorde. Så hadde hun tatt hver deres hånd, og plassert dem på puppene.

Casen er at dette ble en dig deal hos min svigerinne og mannen, mens jeg tenker at det hele er ganske så uskyldig. Vi diskuterte dette allesammen, og jeg får sagt at "men himmel og hav, dette er jo ingen krise da", hvorpå min svigerinne svarer at jeg er helt på viddene.

Så jeg lurer på, er det virkelig noe å ta på vei for??

Og nei - min mann er ikke rundt og klår og har seg på fester. Så han er ikke typen til å rote rundt med andre, om noe skulle spørre;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg altså.

Skrevet

er vell heller dama det er noe galt med ikkje menna for en gangs skyld hehe :P hadde nok ikkje likt det men kan ikkje la de ta på seg skylden når de har sakt nei ?

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe særlig over det egentlig..

Skrevet

Litt vell dramatisk fra din svigerinnes side spør du meg.

Skrevet

Absolutt ingen big deal. Syns svigerinnen din er på viddene her..

Skrevet

Jeg hadde vel ikke syntes det var så fryktelig festlig, men nei, hvis saken var slik at HUN hadde tatt hendene deres og plassert dem på sine bryster uten at de ville det, så hadde jeg ikke giddet lage noe drama utav det.

Det er da ikke mannen min sin feil at han blir antastet av gale kvinnfolk.

Jeg har feks blitt tatt på rumpa av fremmede menn, mot min vilje, noen ganger når jeg har vært på byen. Skal min mann da klikke i vinkel på MEG? Nei, det blir for dumt.

Skrevet

Men hadde dere sagt noe dersom dere var på samme fest? Jeg tror jeg bare hadde klådd jeg også, for å være ærlig:-D

Skrevet

Hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Dama hørtes full og ekstremt oppmerksomhetssyk ut. Tillit er nummer en i forholdet. Synes mest det er humor, og en morsom diskusjon mellom deg og svigerinna. Kunne vært med i en komisk tv-serie.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg hvis jeg hadde sitti å sett på det en gang jeg, kanskje syns at dama var litt vel freidig, men thats it egentlig

Skrevet

Takk for "støtte" he he he:-D

Skrevet

Jeg hadde nok syntes hun dama var fryktelig teit, men jeg hadde ikke sagt så mye. Hadde hun holdt på i det vide og det brede hadde jeg kanskje humoristisk rådet henne til å spare puppene sine tin en spesielt utvalgt heller enn å la hele nabolaget få ta på dem.

Min kjære synes sånt er så flaut at jeg egentlig regner med han hadde sagt klart ifra selv, og reist seg og gått. ;)

Skrevet

Jeg ville sagt til mannen min at det IKKE var greit, og det bør IKKE gjenta seg (med en streng stemme!).

Så lagt det på hylla. Kort, tydelig, ærlig, enkelt, greit og så FERDIG!

Skrevet

Ingen drama overhode.

Men ærlig talt... vi mennesker har en ganske godt utviklet reaksjonsevne. I den settingen der tror jeg at disse to mennene fint hadde klart å holde igjen hendene sine om de VIRKELIG ikke ønsket å ta på puppene hennes :) Går vel ganske automatisk å trekke til seg/holde igjen hendene sine når noen prøver å dra i dem.

Det blir litt sånn "nei kniiiiis, jeg meeente jo ikke å ta på pikken hans, tjihiiii, han bare tok hånda mi bort på den lizm...". Er ikke sikkert mannen til hun dramadama hadde gått fem på den heller :)

Skrevet

er ikke dette sånn typisk fylle morro da??? sånn holder vi på stadig vekk på fest.. blotter pupper og klyper og tuller.

det er jo baaaaare på morro.... å jeg er 35

Skrevet

er ikke dette sånn typisk fylle morro da??? sånn holder vi på stadig vekk på fest.. blotter pupper og klyper og tuller.

det er jo baaaaare på morro.... å jeg er 35

Så mannen din synes det er greit at du flasher puppa dine og lar andre menn ta på dem?

How classy...

Skrevet

Hvis man blir helt hysterisk for at mannen/typen/samboern har tatt på noen andre sine pupper litt ufrivillig, da syns jeg man er på grensa til sykelig sjalu, og har et tillitsproblem.

Skrevet

Jeg hadde reagert på at mannen/samboer/far til mine barn hadde VÆRT på slike fester med slike mennesker iallefall i alderen rundt 30. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er men sånt har jeg vokst i fra for lengst og hadde aldri funnet meg en mann som var interessert i å gå på slike "fjortiss-fester"

Skrevet

Hadde ikke reagert nevneverdig ;) Tøytete damer finner man overalt! Var jo uansett hun puppedama her som prøver å flørte.... På en litt umoden og patetisk måte ;) Gutta var jo uansett ærlige?? Så skjønner ikke at det skal være noe å ta så på vei over ;)

Skrevet

Menn er som regel sterkere enn kvinner, ergo kan ikke en kvinne "tvinge" andres hender på puppene sine, uten at de er litt med på det selv. Hvis en mann tok hånden min og la den over buksesmekken, så hadde han fått en på trynet. For sånt gjør man bare ikke. Men kanskje menn tenker annerledes...

Skrevet

Menn er som regel sterkere enn kvinner, ergo kan ikke en kvinne "tvinge" andres hender på puppene sine, uten at de er litt med på det selv. Hvis en mann tok hånden min og la den over buksesmekken, så hadde han fått en på trynet. For sånt gjør man bare ikke. Men kanskje menn tenker annerledes...

ja også begge to samtidig da liksom. de kan jo ikke akkurat smelle til henne med merkelig at hun var så sterk at hun klarte å TVINGE begge 2 på likt til å ta på puppene hennes

Skrevet

For alt dere vet så kan det hende at mennene deres faktisk "var med på leken" til dama, men har fabrikert en historie for dere..

Jeg trodde og at min x ikke var en som klådde seg rundt på fester helt til det kom for dagen at han en gang hadde seg med ei som var på samme festen vi var på etter at jeg hadde gått hjem....til nabohuset..

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Hadde gitt blanke fanden, om samboeren så hadde kjent etter om de var ekte på egenhånd. Er ikke dum nei, men stoler på han, og vet han finner slike oppmerksomhetssyke damer kleint :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...