Gå til innhold

Til dere som har mistet, hvilken uke mistede du i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere set liv på ul?

Hadde dere noen tegn på at noget var feil?

- jeg er litt nervøs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle på første ul, skulle være 7 uker på vei, var en sekk der, men den var tom.. Kom tilbake uka etter for å kontrollere om den hadde vokst, men den hadde skiftet form og legen sa da at her kom det ikke til å komme noe liv. Fikk med tabletter hjem for å få det ut av kroppen (MA).

Jeg hadde ikke kraftige symptomer og de kom og gik litt.. men det samme skjedde når jeg gikk gravid rett etterpå, og nå har jeg en 3 mnd gammel frisk og rask datter som sover søtt i armene mine..

Krysser fingrene for at alt er bra med deg

Skrevet

I uke 6-7, så uke 7-8, deretter i uke 14 (fosteret døde ca i min uke 13). Siste gangen hørte jeg hjertelyden flere ganger før det døde.

Håper det går bra for deg!

Skrevet

Huff.. er det noe du virkelig vil vite? Kan miste når som helst egentlig. Ingenting er sikkert.

Jeg synes det blir for mye snakk om sånne ting for min del.

Godt jeg snart er i mål, og bekymringene om å miste er borte for lenge siden. Andre ting å tenke på nå :P

Der i mot synes jeg 1.trimester var forferdelig, for da var det så mye skummelt å lese.

Skrevet

Første gang mistet jeg i uke 10 (trodde jeg), var på ul da jeg begynte å blø. Da fant de ikke et foster, bare en tom plommesekk. Så da var jeg jo egentligt ikke gravid. Jeg hadde ikke noen symptomer da utenom uteblitt mens.

Andre gang jeg mistet var jeg i uke 6. Da hadde jeg heller ikke særlige symptomer, bare litt uggen og uteblitt mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...