frøya19 Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Tiltagende kvalme, smerter/ømhet spesielt på venstre side av magen, total mangel på energi og litt influensafølelse. Mitt spørsmål til dere gravide medsøstre er, er dette normalt eller er jeg like kjempesyk som jeg føler meg....? Glad for svar Klem
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Tja, høres ut som formen min de siste 3-4 ukene. Vært hos legen og alle prøver er bra for min del ihvertfall. R i uke 36 nå.
frøya19 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Vel, "godt" å høre, selv om jeg håper du (og jeg) ikke behøver å bale med dette. Jeg har en uke til termin og lengter veldig etter å ha født... Takk for svar
Venter på lilletulla Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Her også, forklares med et høyere blodtrykk enn tidligere sa legen... har tre uker igjen.. Gleder meg!
EierIkkeFantasi Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg har også gått sånn noen uker nå, et slit er det hører vel med da.god bedring
frøya19 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2012 Tusen takk. Får sjekke blodtrykk Har vært meget lavt men mulig det har endret seg. Alt som kan forklare tilstanden er jo litt ok, litt ubehagelig å plutselig bli så dårlig.. Lykke til og god bedring til dere også
*Sammy* Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Samme her, har 1 uke igjen og alt er en utfordring, gå, sitte, ligge, stå, sove, spise, vekta raser av meg ( ned 4 kilo siste 2,5 ukene) Kaster opp alt jeg putter i munnen som ikke er rød saft. ( halsbrann) Jeg har tre fra før, og en sambo som jobber døgnet rundt - er hjemme 4 timer i døgnet! Så ordet sliten har de siste ukene fått en helt ny betydning. Kjennes faktisk ut som jeg er på en evig bad hangoverdag , hehe Er lei og konstant sliten, men trøster meg med at det maks er 3 uker igjen, så tar fram mine ur krefter og holder ut...
frøya19 Skrevet 12. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2012 Uff du har det verre enn me stakkars, Jeg er mest bare engstelig pga veldig kvalme og svimmelhet som jeg ikke forstår, men kaster ikke opp... God bedring og måtte matlyst friskhet og energi ramme oss alle snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå