Gå til innhold

Hjelp! 2-åringen har snart bursdag! Trenger gavetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så ufattelig dårlig på å finne på gaver, skulle nesten hatt værdensrekord!

Snuppa vår fyller som sakt snart 2 år, Hurra! :D

Hun har egentlig alt, derfor ble det så vanskelig. Hva gir man til sitt eget barn som egentlig har alt det trenger og mere til?

Har tenkt litt på lekestativ eller noe sånt for og ha ute, men er det dumt å gi i bursdagsgave? Kan heller ikke koste millioner siden vi begge er studenter og ikke har værdens største økonomi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dn alderen er jo man glad bar man får ei pakke ;) Tror ikke det er så viktig at den er dyr og det er så meningsfult for voksne. er kanskje viktigere hva ungen liker i den alderen. Jeg har jo gitt til broren sine gutter masse dyrt og fint og sist ga jeg en vanlig Timmy sau (kosedyr) i gave og han gutten hadde visst dratt sauen med overalt. det som gjorde det store var at han hadde sett en del på serien på tv-en i forkant. Så hvis du veit noe jenta di like veldig godt, så kjøp det. Utstyr eller klær til dukken kan jo være bra, dukkevogn, dukkebilsete...

Ikke enkelt å anbefalle uten å kjenne til ungen. Sånn lekestativ ute kan jo være greit også, men jeg skulle ha gitt en liten pakke i tillegg. Veit selv hvor godt det er å åpne pakken ;) Det er jo det som teller for meg, den overraskelsen ;)

Skrevet

Vi kjøpte Duplo til Mini som ble 2 i går! Han har også "alt" fra før...

Skrevet

Min toåring fikk togbane med tog til bursdagen. Han elsker å bygge togbane og sette opp skilt osv :)

Gjest mela<3
Skrevet

Hva med et spesielt bilde over sengen til prinsessa di?

Hvis du sender meg et vink på PM kan du få bloggadressen min;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...