Gå til innhold

er dette sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

klining+fingring, er det sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil kalle det sex hvis han har fingrene inn i deg ja...

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Nææhhh... Dette kaller jeg, som vi sa i "gamle dager", roting ;)

Skrevet

Absolutt.

Hvis du mener det må til en orgasme så finnes det millioner av kvinner som lever et helt liv og føder et dusin av unger uten å få det.

Skrevet

hadde ikkje sakt eg hadde hatt sex med en person etter det hvertfall.

Skrevet

dette er sex ja, samleie er ved penetrering

Skrevet

Hvis det må være penetrering for at det skal være sex, så er det ikke mye av det her i gården. Så mitt svar er ja. Ikke kliningen, men det andre.

Skrevet

Klining er ikke sex i min bok, men fingring er det.

Begge deler er langt over grensa for hva jeg synes er greit å gjøre når man er i forhold.

Skrevet

Fingring er sex, både i lovens forstand og i de flestes vokabular.

Skrevet

Vel, utroskap går vel med sex?

Men tenk om du kommer hjem og sier til mannen din at jeg har vært hos en kompis men det var ingenting annet som skjedde enn litt roting, og det er ingenting å bry seg om?

Evt om mannen din kom hjem og sier til deg at han har rotet litt med venninna di?

Er utroskap=sex og omvendt?

Skrevet

Klining er ikke sex i min bok, men fingring er det.

Begge deler er langt over grensa for hva jeg synes er greit å gjøre når man er i forhold.

Nå mener jeg selvsagt "over grensa for hva jeg synes er greit å gjøre med _andre enn den man er sammen med_ når man er i forhold"- ikke at det ikke er greit å gjøre med den man ER sammen med! ;)

Skrevet

Vel, utroskap går vel med sex?

Men tenk om du kommer hjem og sier til mannen din at jeg har vært hos en kompis men det var ingenting annet som skjedde enn litt roting, og det er ingenting å bry seg om?

Evt om mannen din kom hjem og sier til deg at han har rotet litt med venninna di?

Er utroskap=sex og omvendt?

Jeg ville kalt mannen min utro om han hadde bare klinet med noen. Spesielt hvis det var følelser bak. Men det er fordi det er over streken for hva vi godtar i vårt forhold. Altså han er ikke tro mot meg hvis han trår over den grensen, selv om det ikke var sex involvert.

Men tror likevel jeg lettere kunne godtatt utroskap som kun hadde vært klining i, spesielt om det ikke var følelser involvert, enn om det hadde vært naken og heftig sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...