Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Så netopp at en på Fb min la ut et nakenbilde av gutten sin, med to tatoveringer(leketatovering) over tissen. Og hun skriver: "Digg,eller hva". Jeg ble helt dårlig,stakkar gutt! Måtte kommentere, og si at det bilde burde hun fjerne. Jeg kjenner henne ikke noe serlig(gikk på skole med henne for 5 år siden), så kunne ikke lange ut om hvorfor det ikke burde være der heller. Legger folk ut nakenbilder av barna sine altså? Uff og uff
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Har aldri lagt ut et bilde av min gutt på nett, FB eller noe annet! Hadde ikke falt meg inn å publisere et bilde av han, med klær eller uten. Man vet aldri hvem som stjeler bilder der, og hva de brukes til isåfall. Mye syke folk der ute, så fysj og fysj!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Det er helt forferdelig. Også med en slik kommentar ved siden av da. Jeg har også noen venninner som legger ut nakenbilder av barna, jeg har sagt fra et par ganger, men de har de der fremdeles. Barna er 6 og 7 år og de legger ut nakenbilder nesten hver sommer
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Har bilder av ungene min e på FB, men i et album som bare venner kan se. Om MED klær ja! Kunne ikke falt meg inn å legge ut nakenbilder!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Det var ganske spesielt. For det første så bør man ikke legge ut nakebilder av barn synes jeg da. Og spesielt med "tatoveringer" og den kommentaren synes jeg det ble rett og slett usmakelig. Jeg legger ut noen få bilder av mitt barn, så jeg er ikke hysterisk! For jeg synes det er hysterisk at folk ikke "tør" å legge ut et eneste bilde av barnet sitt der, når man har allerede på innstillinger at kun venner kan se bildet, og i tillegg er nøye med utvalgte bilder, og få bilder. Man tenker jo ikke på dette når det gjelder annonsen i avisa da ungen er født, eller ved bursdager/artikler fra barnehage osv. Jeg reagerer mer når andre legger ut bilder av mitt barn, men har ikke fått meg til å be de om å fjerne det, selv om jeg kjenner det irriterer meg. Har vært mindre heldige bilder, men ikke noe nakenhet eller noe annet flaut. Og ikke så mange det heller, men jeg liker bare å ha kontroll over det selv.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Det er mulig jeg er naiv og tror det beste om folk, men denne historien tror jeg faktisk ikke noe på. hadde en av mine venner gjort det så ville jeg meldt det til bv og slettet "vennen". Så syke venner vil jeg ikke ha.
PeppaPig Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Bra at du turte si ifra! Det er nok langt fra alle som hadde gjort det. Jeg har bilder av jenta mi på FB, men albumet er lukket og er kun for enkelte venner av meg. Men jeg har aldri lagt ut nakenbilder av jentungen, selv som baby i badekaret. Selv om album på FB er lukket så vet jo aldri om noen som ikke skal ha tilgang får tilgang.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Å hjelpes :-S Det hadde jeg aldri gjort nei. La ut et bilde av gutten min en gang, som skulle vise "bustetroll" nÅr han hadde badet, men det viste kun hodet hans, og i lukket mappe. Kall meg gjerne hønemor, men synes virkerlig ikke at det er noe kjekt Å tenke pÅ at folk kan misbruke bilder av nakene og halvnakene barn for egen nytelse, og man hører jo at bare smÅ/unge gutter i bar overkropp kan være nok, og nÅr man da ser at ungen er nybadet og med hÅndkle, sÅ sier det seg jo selv at ungen er naken.. Nei fysj :-/ Finnes mange syke mennesker der ute, Eneste bilder jeg har av ungene mine er nÅr de er fullt pÅkledd/godt pakket inn og portrett bilder, og de er i lukkede mapper.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Å jeg er glad jeg turte Å si i fra ja! Hun skrev netopp til meg, hva som var galt med bilde. Da fortalte jeg henne hva som var galt med det, pÅ en hyggelig mÅte selvsagt, og hun ble glad og takket for at jeg sa i fra. Det hadde hun ikke tenkt pÅ sa hun =) Å sÅ glad jeg ble, for at hun ville ta vekk bilde,og skjønnte hvorfor det ikke burde ligge der. HI
kaklemor Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Synes ikke noe om å legge ut slike bilder på facebook. Ingen får lov til å legge ut bilder av min sønn på fb , for jeg vet ikke hvem alle dems "venner" er .
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Jeg la ut et par uskyldige bilder av datteren vår på facebook. Ville jo vise henne frem til "hele verden" :-D La også inn at det var bare mine venner som kunne se bildene, og ingen andre, heller ikke venner av venner. Så en dag fikk jeg melding fra en engelskmann, om hvor nydelig datter jeg hadde. Dette skremte meg såpass at jeg tok vekk bildene umiddelbart. Denne karen kjente jeg ikke og vi hadde heller ingen felles venner... (han hadde bare 2 venner) så selv om innstillingene sier en ting, betyr det nødvendigvis ikke at det er slik,,,
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Så en gang en mor som la ut sønnens første kjærlghetsbrev, Var en jente som spurte om de skulle være sammen. Synes den var litt drøy.. det ble kommentert også. Gutten er 10år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå