Gå til innhold

Hva sier dette om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er i ekteskapet mitt

-pga barna

-pga huset

-pga økonomien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, mest sannsynlig er du ganske rasjonell. Og jeg regner med at du ikke hater mannen.

Skrevet

At du er feig og ats du tror at barna får det bedre om du offrer deg.

Skrevet

At du ikke har noen tungtveiende grunner til å bryte ut.

Skrevet

At jeg fint kunne gjort det samme, men samboeren valgte for meg.. Hvorvidt det er bra på sikt, aner jeg ikke. Kanskje ikke. Kanskje.. Hva er bedre med nye folk som skal ha en mening med i livene til barna i grunn... er det så mye bedre?

Skrevet

At kjærlighet i et forhold ikke er så viktig for deg. For meg er det hovedgrunnen til at jeg er gift med mannen min, kjærligheten. Høres kanskje klisjeaktig ut, men det er helt sant. ;)

Skrevet

og tilfører at det er "dødt" mellom oss.

HI

Skrevet

Jeg tenker at i et forhold går følelsene opp og ned og at du er fornuftig som ikke går i en av de dårlige periodene. Jeg tror det er få av de "gamle parene" som har vært gift i 50år+ som har vært veldig forelsket hele tiden. Det som er viktig er at dere etterhvert jobber for å få forholdet bedre igjen.

Skrevet

Jeg tenker at i et forhold går følelsene opp og ned og at du er fornuftig som ikke går i en av de dårlige periodene. Jeg tror det er få av de "gamle parene" som har vært gift i 50år+ som har vært veldig forelsket hele tiden. Det som er viktig er at dere etterhvert jobber for å få forholdet bedre igjen.

Vi har jobbet de siste årene...gått til familieterapi osv,osv. Denne rerioden har vart en stund for å si det slik...

Skrevet

Jeg tenker at du gjør som så mange andre, blir i forholdet av fornuftige grunner, og håper at dere finner tilbake kjærligheten en gang. At det å bryte ut av forholdet blir større konsekvenser for dere alle enn å være sammen uten at det blomstrer av kjærlighet.

Men jeg håper at dere også klarer å leve normale liv i sammen, uten heftige og ofte kranger, for det er ikke godt for noen.

Skrevet

Gir meg intrykk av at du tror at barna har det best med

* Begge foreldrene sammen selv om de ikke er lykkelige

* Fint hus

* Penger

Istedet for

* Foreldre som er single, men lykkelige

* 2 hjem, mindre plass kanskje, men foreldrene er lykkelige

* Mindre penger, men foreldrene er lykkelige...

Foreldrene er lykkelige, de blir lykkelige og får det bedre, økonomi og materielle ting teller ikke et dugg om foreldrene ikke er lykkelige og ikke 100% "tilstede"

Skrevet

Antageligvis at du er som mange andre.

Jeg har vært der selv og gikk tilslutt da det ikke endret seg til det positive, men ble bare verre. Det var ikke samboeren jeg forlot, men livet vi hadde sammen.

Vi har funnet tilbake til hverandre nå og funnet et liv vi begge trives med og jeg har aldri hatt det så godt!!

Skrevet

* Fint hus

* Penger

Istedet for

Foreldrene er lykkelige, de blir lykkelige og får det bedre, økonomi og materielle ting teller ikke et dugg om foreldrene ikke er lykkelige og ikke 100% "tilstede"

Hva slags garanti har man for at man blir lykkelig av å gå fra hverandre?

Skrevet

At du er en dårlig rollemodell for barna dine:(

Alle mennesker fortjener å oppleve kjærlighet og å ha en viss andel hverdagslykke....

Skrevet

At du er tålmodig og ikke stikker av med en gang en ny flamme dukker opp. At du lar deg selv ta tid til å tenke over din situasjon og fremtiden.

Jeg tenker, barna vokser jo opp og kanskje det er en bedre tid å starte for seg selv da. Håper du og mannen har en god dialog iallefall, selv om gnisten ikke er der kan man jo være venner :) Sånn er det med meg og min samboer iallefall. Vi venter på at han skal finne seg et sted i nærheten av meg å barna og bo.

Skrevet

* Fint hus

* Penger

Istedet for

Livet kommer dessverre ikke med garantibevis. Noen ganger må man satse for å vinne...

Skrevet

* Fint hus

* Penger

Istedet for

Livet kommer dessverre ikke med garantibevis. Noen ganger må man satse for å vinne...

Helt sant! Men da må man være villig til å tape innsatsen også! Vanskelig avveining - personlig tror jeg at jeg skulle syntes at ting var alvorlig ille før jeg hadde tatt sjansen. Men vi er ulike!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...