Gå til innhold

Ferietur i sommer?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter og vurdere hvor vi kan dra på ferie i sommer. Alle her har veldig lyst til varmere strøk! For min del gjør det ingenting,for jeg kan altids sitte i skyggen menst de andre koser seg i sola! Men det store spørsmålet er hvor er det egentlig best å dra? Om vi drar i slutten av juni, så har jeg ca 12 uker til termin. . .

 

Jeg tenker litt slik at om jeg først skal dra til varmere strøk og noe skulle skje? At jeg må på sykehus osv, så vil jeg dra til et land hvor de har gode sykehus og leger som kan godt engelsk. Spania? Hellas? Italia? hmmm

 

Noen forslag?

 

Vi kunne jo godt dratt en annen plass også, som foreks paris (disneyland) Vet ikke hvordan sommerene er der heller jeg? . Jeg vet faktisk ikke hva vi skal gjøre.... MEN... helst så kort flytur som mulig. :P Samtidig må en vel regne med 4-5 timer uansett om man skal til varmere strøk.

 

Hva skal dere andre i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år skal vi kun være i Norge. Reiser til Dyreparken noen dager, og da er det kun 5 uker til termin... Kan bli tungt nok det ;) Når vi skulle ha forrige gutt var vi i Tyrkia 10 uker før termin. Det gikk veldig bra :) Frister litt nå også, men vi må nok spare penger når vi nå skal kjøpe ny bil :)

 

Det går helt fint å reise til varmen iallefall! Bare tenk litt på hva du spiser og drikk mye vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en uke til Hellas (Korfu) når jeg er 30 uker på vei. Det går nok utmerket. Reiste til Hellas og Italia i forrige svangerskap uten problemer. Så lenge jeg er frisk er det ikke noe problem. Har fått klarsignal av legen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Mallorca i midten av juni, satser på det går bra :) Denne turen hadde vi bestilt før jeg visst at jeg var gravid ;) Satser på at det ikke er altfor varmt da. Skal til New York om 3 uker, da kun jeg og mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder oss til norgesferie i år :) Det blir en tur til dyreparken ganske tidlig før høysesongen starter og forhåpentligvis er formen ok da.

 

Har allerde fått endel bekkenplager, så det blir nok mest hjemmeferie. Skal sende mannen og guttungen på hytta noen dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr nesten ikke dra til Sverige engang. Forrige svangerskap var veldig tøft, og da jeg dro en uke til Danmark på sommern (termin 16 sept) og fikk kraftige kynnere og blødninger ringte jeg til vakthavende jordmor i Fredrikstad. Er du i Danmark nå!???!! var svaret jeg fikk... :S Det var ikke noe moro heller, selvom jeg var veldig glad det var i skandinavia. :) Gullet kom 4 uker fortidlig, i Fredrikstad..;) Så denne gangen holder jeg meg i hjemlandet. :D Tenker dyreparken vi. Håper jeg er i form og ikke må legge meg sammen med 2 åringen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi drar til Kreta i juni da er jeg 25 uker på vei, regner med at det skal gå helt fint og bekymrer meg ikke egentlig. :) gleder meg til sol og varme. Elelrs blir det bare late dager hele sommerferien med strandkos og avslappning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...