Gå til innhold

Flere som skal på tidlig UL?


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Ahus ringte meg i dag, og jeg har fått tidlig ultralyd den 25 April.. Ai Caramba, det fortoner som som en evighet til.. Men tiden går vel fort...

 

Tok en cb dig, med ukesindikator i dag også, og den var økt til 3+.. så her øker hcg'en fint trur jeg. Har også vært og tatt blodprøve i dag.. så får vi se. Skal inn og ta en ny prøve om Fredagen.. Spennende.. guuuud jeg håper alt er som det skal være!!!

 

yeah its hard to be a Nissewoman...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe kjekt få det sjekket! samme her egentlig, jeg tok en "siste" test i går som sa 3+, ul er 18 april, måtte denne uka flyyyyy!

 

Blir ikke rolig i sjela før etter den jeg! godt å se flere styrer litt hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ul 20 april, er kjempespent og føler at jeg da kan få en bekreftelse på at det faktisk er noe inni magen og kanskje kan senke skuldrene littegrann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å ta en UL rundt uke 12, bare for å få en bekreftelse på hva som er der. Tok UL i uke 13 sist. Må ta det privat da, for jeg har nok ingen grunn til å få henvisning. 6+6 i dag, så fem uker til. Skal nok klare å vente :) Den som venter på noe godt....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å få UL rundt uke 12 også. Dagene går så sent!!!! Leste en plass at en jordmor skrev at den "tradisjonelle risikoen er over i uke 12, men at den aller største risikoen er over i uke 8". Oppmuntrende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte privat ul i dag og fikk time på mandag. 7 uker da. Gruer meg litt siden jeg hadde MA i september. Krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får UL pga at det er prøverør. Skal på mandag, vil da være 6+6 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også skal på tidlig ul.

 

Mest fordi jeg bekymrer meg sånn og trenger å vite....

 

Går privat og betaler det selv. Forrige gang gikk jeg i uke 9 og 12. Tror jeg gjør det samme denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også på privat UL den 23. ! Bare 9 dager igjen:) Vil være ca. 8 uker da! Grugleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å få UL rundt uke 12 også. Dagene går så sent!!!! Leste en plass at en jordmor skrev at den "tradisjonelle risikoen er over i uke 12, men at den aller stØrste risikoen er over i uke 8". Oppmuntrende:)

 

Det var jo veldig oppmuntrende ja....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får UL pga at det er prøverør. Skal på mandag, vil da være 6+6 uker på vei :)

 

Masse lykke til......er også 6+6 når jeg skal på UL. Håper du vil fortelle hva de ser.. jeg er spent på om de ser noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...