Gå til innhold

Noen over 30 år og med nr 2 her?


Kongenpåhavet

Anbefalte innlegg

Hei:-)

 

Er gravid 7+5 med nr 2. Jippi:-) Har en jente fra før:-) Er mye mer "gravid" denne gangen, enn med første (magen er blitt veldig stor, kvalmen etc). Er det noen som erfarer det samme? Lurer og på om det er noen her i min aldersgruppe? jeg er 35:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg er straks 33 år og venter nr 2. Er 7+6 :-) Har en gutt på 3 år fra før.

Jeg opplever akkurat det samme som deg i forhold til å være mer "gravid" denne gangen! Sist kjente jeg knapt til noe kvalme, men denne gangen er jeg mye mer kvalm og føler meg mye mer gravid. Har tatt i bruk gravidbukser allerede.. Klarer ikke at noe presser over magen :-)

Endret av Lizbeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 33 og har ei jente på snart 4.

Var på ul i dag og hilste på lillebror som vi tror det er ;) 12 uker her ;)

 

Jeg glemmer nesten t jeg er gravid nå, litt kvalm og trøtt .

Forrige gang spydde jeg i 20 uker og bekken resten .

Så er meget fornøyd nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 og skal ha nr 3:-) Men det er 8 år siden sist for meg, og da regnes jeg visstnok som førstegangsfødende igjen.. :-)

Dog er kvalmen på plass hele døgnet, men jeg kaster heldigvis ikke opp. Det er akkurat som sist. Jeg er nå 10+3 og sist ga kvalmen seg nesten over natta i uke 12. Så jeg satser på at det gjentar seg.

 

Bekkentrøbbelet har allerede kommet og det er ikke så festlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 å venter nr 2, jeg føler også at alt er anderledes denne gangen. Formen er elendig og jeg er konstant kvalm ..

Første svangerskap var jeg aldri kvalm men hadde litt bekkenplager mot slutten.

Jeg klarer heller ikke bukser som strammer men føler ikke at jeg har fått noe mage. Er 10+6 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 33 før spiren kommer :-) første gang så følte jeg meg friskere enn vanlig, det er nå 9 år siden. Ingen problemer da, bare enorm vektøkning. Nå er jeg kvalm, hele tiden.mest på kvelden og natta.ømme bryster, spotting,magesmerter/stikking. Ryggen og hofta er allerede blitt plagdomme og tildels smertefulle. ( kan ikke gå på de faste medisinene for ledd og muskler nå ). Er 9+0 etter. Kl 24 ;-) men det er definitivt verdt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 når babyen kommer, fra før har jeg en datter som er 2,5:) formen er grei, men har fått oksehunger- hvis jeg ikke får mat blir jeg kvalm :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år med nr 2 på vei her :) Er 8 uker på vei. Føler at jeg eser ut i alle retninger selv om jeg ikke klarer å spise så veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og venter nr. 2 :) Har ei jente som blir 3 år i august. Fikk se et bankende hjerte på UL i uke 7, og skal på ny UL igjen neste uke. Har mistet to ganger før, og vil derfor være sikker på at den voksende magen ikke bare skyldes påskemarsipan :/ Formen har vært laber frem til nå, og dårlig matlyst, men nå har jeg fått en kjempeappetitt og bedre form! Tenkte at jeg skulle få kommet igang igjen med trening nå, det hadde jeg så godt utbytte av i forrige svangerskap. Er 11 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

livmoren vokser ikke frem og over skambenet før i uke 11 tror jeg så evt mage før dette er hormoner og treg /oppblåst mage .. jeg er 33 og venter nr 4!!! nesten skummelt p skrive gleder meg enormt men ... og folk får tenke sitt,,, dette er sånn vi vil ha det :)) tilbake til spm ditt .. syns jeg er mye mindre gravid nå enn tidligere ... ikke gått med ''vanlige klær så lenge før selv om det jeg skrev først her har jeg før følt for vide gode bukser men nå bruker jeg fortsatt ola bukser og føler intet ubehag... men er nokk ikke lenge for nå før jeg slutter m det kjenner liksom det er noe der inne det har jeg gjort lenge OG det har blitt STøRRE !!!! føler meg veldig heldig som får lov å oppleve dette igjen!!!! er 10 +6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35, har ei jente på fem, og er 10+2 i dag. Jeg kjenner meg omtrent likt som forrige gang, og har veldig lite plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år, venter nr 3. Med nr to syns jeg magen kom fortere, var også kveldskvalm da. Nå, med nr 3 kom magen enda fortere, er snart 9 uker på vei. Jeg er ikke kvalm, men matlei og noe trøtt.

 

Jeg passer fremdeles buksene mine, men om kvelden må jeg ta på joggebukse el.l, noe som ikke strammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sÅ kjekt Å se at det er flere som er i samme bÅt:-) Her er kvalmen bare blitt verre. Men jeg er kvalmen og lykkelig;-) Kjenner pÅ dÅrlig samvittighet for jenta vÅres som blir 3 i august. Men jeg tenker at det blir bedre nÅr kvalmen gir seg i uke 12. Jeg er blitt sykemeldt 50%....kjenner det er en stor lettelse at jeg kan ta det litt med ro. Hvordan stÅr det til med dere og jobb?

Endret av Kongenpåhavet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp...her ble det mange store Åer....har ingen peiling pÅ hvorfor?? Men dere klarer vell Å lese det fordetom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...