Gå til innhold

Svigermonster altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, jeg vet at det alltid er svigermødre som får gjennomgå, men nå har jeg fått nok. Siden det ikke går ann å si noe til henne tar jeg det her...

Igår skrøyt jeg av mannen min på facebook (det er ikke ofte han gjør noe, så når han først gjør noe så fortjener hele verden å vite det) Da kommenterte hun og la ut om hvor flink og flott han er, som alltid hjelper til med ditt og datt, alltid laget mat, osv osv osv...

Sannheten er jo at han ikke gjør det, men jeg får jo ikke sagt noe. Hun hører ikke på det øret. Jeg er fornøyd med mannen jeg altså, men jeg skal ikke ha noe av at hun tilegner han egenskaper han ikke har. (Han vet han er en elendig husfar, så det er ok)

Nå idag fikk jeg melding av henne da, hvorpå hun lurer på hva jeg skal gjøre for han idag, siden han var så fantastisk flott å laga middag igår!!??

Hva svarer man på sånt da? "Hei, du vet du hva... jeg jobba 5 timer overtid igår, sov dårlig i natt, har vært på jobb, har henta barn, har rydda kjøkken og bad, har vaska klær, har hengt opp og bretta tøy,.... og det gjør jeg HVER JæVLA DAG!!!! Han er ikke noe unikum fordi jeg kom hjem til middag halvveis laget, jeg ryddet stua og gangen, etterfulgt av at jeg dekte på bordet, OG ryddet opp etter maten....."

Måtte bare blåse! Takk, det var deilig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke svart noe som helst jeg, bare tiet det ihjel.

Skrevet

Det er det mannen sier jeg skal gjøre og. Men hun er av typen som maser til hu får et svar.... Og det er på alvor. Når hun er her og spør om et eller annet småfrekt, så går hun etter meg å maser til jeg har svart. Og hvis svaret ikke faller helt i smak går hun å gnåler om det og....

Alt man skal slite med :)

HI

Gjest 5 andre
Skrevet

Hvis hun er et svigermoster som kommer med de uttalelsene, skal det ikke så mye til før noen fortjener en monstertittel :s

Du kan jo svelg kamelen, men jeg hadde svart som sant var: Siden jeg er den som alltid gjør det til vanlig, tror jeg ikke han forventer noe heder og ære. Det er i en sms og du har unngått å henge ut sønnen hennes offentlig på Facebook. :)

Skrevet

Skriv det du skrev i førsteposten, så holder hun nok kjeft.

Skrevet

Hvis hun er et svigermoster som kommer med de uttalelsene, skal det ikke så mye til før noen fortjener en monstertittel :s

Du kan jo svelg kamelen, men jeg hadde svart som sant var: Siden jeg er den som alltid gjør det til vanlig, tror jeg ikke han forventer noe heder og ære. Det er i en sms og du har unngått å henge ut sønnen hennes offentlig på Facebook. :)

Det er en av mange grunner, ja. Hun hakker på meg for absolutt ALT!!

Ja, jeg svelger jeg... kommer ikke til å svare heller. Jeg bare blir lettere irritert over at hun hele tiden skal hakke på meg uansett hva jeg sier eller gjør.

Skrevet

Skriv i en SMS at du er glad for at hun satt deg på ideen om å gjøre noe snilt for han fordi han laget middag. Si at du skal gi han en blow-job i kveld, og spør henne om hun kunne ha tipset sønnen sin om å gi deg det samme hver gang du lager middag også.

:)

Hilsen en som har hatt svigermor på overnatting hele påska...

Skrevet

Skriv i en SMS at du er glad for at hun satt deg på ideen om å gjøre noe snilt for han fordi han laget middag. Si at du skal gi han en blow-job i kveld, og spør henne om hun kunne ha tipset sønnen sin om å gi deg det samme hver gang du lager middag også.

:)

Hilsen en som har hatt svigermor på overnatting hele påska...

Jeg ler så jeg griiiner!! Hahahaha :) Den var bra :) Hadde jeg hatt baller nok skulle jeg gjort det ;)

Føler med deg, de kommer snart hit... Gruer meg allerede :)

HI

Skrevet

Skriv det du skrev her, det er jo sant. Kanskje hun tenker litt før hun begynner å gnåle neste gang.

Skrevet

Glad for at jeg har ei super svigermor som jeg kommer godt overens med jeg ass....

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i besøk til svigers og sånn. Men jammen har jeg faktisk en veldig hyggelig svigermor.

Er rett og slett bare jeg som er vanskelig her... (aldri vært særlig begeistra for sånn familiegreier. Det gjelder også på min side. Foreldre og søsken ok, alt annet ikke ok.)

Så ja. Glad jeg har ei koselig svigermor jeg også som noen "få" andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...