Gå til innhold

Hvilken smart-telefon skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å hive meg på denne trenden, ettersom min nåværende sony ericsson k750i er klar for å bli fulltidspensjonert..:P

Men hvilken skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE htc wildfire s. piece of shit!!

:D

Skrevet

Samsung galaxy s2!! Er bare sååå fornøyd :-) mye bedre enn iphone 4 og SE arc, f.eks :-)

Skrevet

samsung galaxy s2 er knall bra ja. Men hvis du skal slå på stortromma ville jeg gått for htc one x. Den skal visst slå galaxy'n på alle områder. Den nye toppmodellen mao

Skrevet

Samsung galaxy s2. Sjøl har jeg en Sony Ericson xperia active, støt og vannsikker, den er jeg veldig fornøyd med. Passer ypperli til sånne kløner som meg, den er robust og tåler litt mer enn de andre. Hadde en nokia n8, den var jeg ikke fornøyd med.

Ellers må jeg si jeg er en smule misunnelig for at du har hatt en k750i helt til nå, hadde en sånn jeg og (for mange år siden). savner den veldig....

Skrevet

Samsung galaxy s2 :-)

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

IKKE Nokia N9 ihvertfall!! Og om det er den du vil ha så kan du få min, jeg skjønner ikke en pøkk av den............

Skrevet

Jeg har en Samsung Galaxy S2 og er megs fornøyd med den

Skrevet

Spørs hvilken prisklasse du går for. Jeg har en Huawei (den nyeste, aaaner ikke hvilken modell det er) og er veldig fornøyd med den, gode kritikker har den fått også. Og den er billig. Betalte 1999 for den uten abonnement. :)

Skrevet

Jeg har en HTC Desire og den fungerer til mitt bruk. Den er nærmest blitt min datamaskin. Den er kjapp, tar bra bilder og har grei enkel meny som selv jeg klarer å betjene.

Det som ikke er bra er elendig batterikapasitet, og det er virkelig elendig (bruker tlf mye da til surfing). Må laddes hver dag.

Dessuten sliter jeg hver sommer med å se hva som er på skjermen i skarpt lys. Det blir et kriterie neste gang jeg skal ha tlf at jeg ser skjermen i solskinn.

Når du velger tlf må du se på behovene dine (noe som kan være vanskelig med den første smart tlf for behovene utvider seg når man lærer seg mulighetene;))

Skrevet

Hihi.. k750i? Er ikke det nesten museumsgjenstand? :D

Jeg er veldig fornøyd med min Samsung Gslaxy s2 :)

Skrevet

iPhone . Beste tlf jeg har hatt uten tvil

Skrevet

Tror du blir fornøyd samme hva du velger. Jeg selv har iphone, men kjenner mange med samsung galexy 2s. Det jeg liker bedre med iphone er størrelsen og byggekvalitet, eller følelsen av kvalitet. Iphone har ripfritt glass på begge sider, og ingen deksler som kan tas av. Ulempen er at du ikke kan bytte batteri selv, men i praksis bytter du ikke batteri. Samsungen virker mer som en leke. Men på ytelse er samsungen bedre en iphone 4 og ca lik iphone 4s som har fått nytt kamera, nye rask prossesor og nytt skjrmskort.

Skrevet

Jeg har iphone, og kommer aldri til å bytte. Jeg har også mac og da er alt så super enkelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...