Gå til innhold

Tips til hva jeg kan gjøre med ytrefilet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei det "vanlige" som fløtegratinerte poteter, bakt potet, bernaise og peppersaus, noen som har noe forslag til hva annet jeg kan gjøre med biff? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grill den og server den med pommes noisettes og grilla grønnsaker.

Skrevet

Jeg skal også ha det i dag, og den blir vel tilbredt på samme måte som alltid vil jeg tro.

Vurderte å evt skjære den opp i terninger da og bruke den i wok, men har ikke grønnsaker, så må kjøpe det først.

Har ikke noe godt tips til deg, kunne godt trenge det sjøl.

Skrevet

Skjær den i strimler og lag Fajitas eller "biffsnadder ala sånn som jeg gjør det" Da ovnsbake jeg potetbåter med hvitløk og estragon, steker masse sopp i skiver, løk, rød paprika, og hva jeg ellers måtte finne på, bruner lynkjapt biffstrimlene så de fortsatt er rosa i midten, blander det med grønnsakene og serverer det med bernaisesaus, rømme med hvitløk i eller chilisaus.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har fått helt dilla på amandine-poteter som du legger hele i en langpanne og har på olje, salt, pepper og hvitløkssalt. Jeg steker løk, gulrøtter og noen små hele sjampinjonger til. Istedenfor saus, selv om jeg elsker peppersaus, så hender det jeg lager soppstuing til, da lager jeg bare sausen litt mer flytende så slipper man å ha en annen saus ved siden av :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...