Gå til innhold

Tips til billige gardiner?

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks
Skrevet

Vi har et gedigent vindu og et bittelitt mindre vindu i stua. Det er steike så dyrt å kjøpe gardiner, og de fleste jeg synes er fine koster så klart hele skjorta, halve buksa og litt av trusa.

Tips til fine gardiner, typen lette og fine, men ikke gjennomsiktige, mottas med stooor takk :D

Vedkommede som fant ut at han skulle ha et vindu på 3,5 m i lengda og ca 2,60m kan ikke ha vært helt med i verden, med tanke på at leiligheten er i første etasje og stua er vendt ut mot veien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg heller gått for utvendig sol- og innsyn-skjerming. Slike duker som dekker vinduet (men kan heises opp og ned selvfølgelig), som en kan se ut gjennom, men ikke inn gjennom. Og da hatt noen lette fine og billige gardiner inne.

Koster litt mer i annskaffelse, men varer i evigheter og da kan en fint variere med billige gardiner etterpå.

Ev. kan du gjøre som foreldrene mine. Ha en tynn tynn hvit gardin som dekker hele vinduet på innsiden, og panelgardiner utenpå det.

Gjest Miryks
Skrevet

Takk for svar! :) Vi har vurdet det, men i og med at vi skal flytte til sommeren/høsten, og ikke vet hvor og om det huset blir å ha like store vinduer (noe vi ikke håper..), så vil vi ikke legge ut masse penger.

Spurte utleier om vi kunne få avslag i husleia en mnd om vi gikk til innkjøp av det, og lot det være igjen når vi dro. Men pengegrisk som han er, så gikk han ikke med på det. Han bor i Oslo, og vår husleie på 10 store i mnd betaler hans leilighet der nede...

Skrevet

Nei, da hadde jeg ikke lagt mye penger i det.

Vært på Jysk og sett på det de har der? Har en del billig, bl.a. pakker av 5 og 5 meter.

SIkkert ikke drømmegardinene, men fungerer for et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...