Gå til innhold

Ulempe med tidlig UL


-Gitte-

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultalyd i dag, kjempe kooos å se hjerte hamre, og ikke minst hørre det! :-D

 

Men ulempen var jo at med min mens termin skulle jeg hatt termin 10. nov, har nå blitt satt helt til 25. litt skuffende.. Men men, babyen er vertfall fin,- så betyr jo lite hva tid den kommer :o)

 

Noen andre som har blitt satt tilbake ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor tidlig er du?

i uke 7ble jeg satt tilbake 1uke, men i uke 11 ble jeg satt frem igjen:)

det er så bitte små forskjeller så tidlig, att det er vanskelig å måle fikk jeg beskjed om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle bli 10 uker i dag, ble satt heller til 8 fulgåtte uker i morgen :-/

 

Hååper jeg blir satt frem igjenn også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt hele 2 uker tilbake idag. Trodde jeg var i uke 13, men her viste det seg at jeg bare var i uke 11. har fått termin 1 november. Litt surt å bli satt tilbake, men det viktigste er jo at fosteret var fullstendig slik det skulle være.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på UL når jeg trodde jeg var 9+3, ble satt tilbake til 8+5..var jo ikke mer enn noen dager forskjell da, men synes det var kjipt likevel. Kjedelig å bli satt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ul i går vi også, og jeg er ganske så sikker på EL, og når det skjedde, og jeg ble satt tilbake 1 uke, og det stemmer ikke, så de skyver meg vel fremover etterhvert igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...