Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hva er barnet ditt sin favoritt leke/ting? og alder på barnet?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 En traktor med henger som lager dyrelyder, synger en sang, tuter/blunker med lysene og beveger seg fremover, følger med dyr og bonde, men de er ikke morosamme. Han er snart 14 mnd
Lille- MO Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 1 år og liker keyboardet sitt, pappesker(fra grøt, pasta o.l) byggeklosser og det aller morsomste er å tulle med mamma og å jage katten
TøffiTrynet☠ Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Han på snart 5: Alt med Star Wars. Særlig Lego og lyssverd. Hun på 2,5: Alt som er roooosa og har Hello Kitty og Disney Prinsesser på... Og jeg som har vært SÅ flink til å kjøpe pedagogisk riktige leker, som skulle være stimulerende og utviklende... Hahaha... Politisk korrekt mamma, liksom. Hva skjedde?
PeppaPig Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Akkurat nå er det puslespill som er det store. Ikke de små som er beregnet på alderen hennes men gjerne de som er fra 4-5års alderen... Alt prinsesse veldig stas. Spesielt om hun kan kle seg ut som en (ja hun har gått på butikken kledd i prinsessekjole, jeg velger mine kamper nå om dagen ) Men hun er ikke så opptatt av rosa, lilla er hennes favorittfarge sier hun. Hun liker også å sykle på trehjulssykkelen sin da hun endelig har knekt koden med å bruke pedalene! Er vi i parken så er baseball (vi bor i usa) det store. Får vel melde henne på et lag til høsten Hun blir 3 i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå