Gå til innhold

Babysang-hvor gammel var din baby da dere begynte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hvordan gikk det? Hvor stort utbytte hadde dere og hvordan gikk det i forhold til soving?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var allerede da hun var ganske lita, husker ikke helt, men synes hun begynte å få mer utnytte av det da hun var rundt 5 mnd. Men det er jo sikkert kos for dem å høre på sang og mammas stemme før det også, men føler det ikke er nødvendig å dra på samling så tidlig kanskje, men det er min erfaring :) Nå da hun er 8 mnd så synes hun det er kjempegøy! :D

Skrevet

har noen ganger vekket henne, men er klart best hvis jeg får tilpasset duppen så hun er uthvilt.

Skrevet

Jeg skulle egentlig begynne på babysang for 3 uker siden. ho er nå 3mnd, men valgte å ikke dra siden det kom samme dag som babysvømming og atpåtil var det midt i luren hennes. Men skal definitivt melde meg på når babysvømmingen er slutt om ca 5 uker, for ho gliser fra øre til øre og ler når vi synger med henne her hjemme.

Gjest stårma
Skrevet

vi var på babysang for første gang da mini var 5mnd, han er nå 8mnd. følte han hadde mest glede av det da han var 5-6 måneder, han har glede av det på en annen måte nå og nå er han litt mer vilter. Vi pleier å gå tur til babysangen og rundt i området før det begynner så han akkurat har sovet og er utvilt når det begynner.

Skrevet

Vi begynte når snuppa var 5 mnd og går der fortsatt, snuppa har mere glede av det nå enn i førsten ;-) hun blir 8 mnd på mandag. Vi har passa på å gi litt mat føre eller gi mat etter det er ferdig, å har bare forskøvet luren noen ganger uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...