Thea Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 ...og hvordan gikk det? Hvor stort utbytte hadde dere og hvordan gikk det i forhold til soving?
zassy☆ Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Var allerede da hun var ganske lita, husker ikke helt, men synes hun begynte å få mer utnytte av det da hun var rundt 5 mnd. Men det er jo sikkert kos for dem å høre på sang og mammas stemme før det også, men føler det ikke er nødvendig å dra på samling så tidlig kanskje, men det er min erfaring Nå da hun er 8 mnd så synes hun det er kjempegøy!
zassy☆ Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 har noen ganger vekket henne, men er klart best hvis jeg får tilpasset duppen så hun er uthvilt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Jeg skulle egentlig begynne på babysang for 3 uker siden. ho er nå 3mnd, men valgte å ikke dra siden det kom samme dag som babysvømming og atpåtil var det midt i luren hennes. Men skal definitivt melde meg på når babysvømmingen er slutt om ca 5 uker, for ho gliser fra øre til øre og ler når vi synger med henne her hjemme.
Gjest stårma Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 vi var på babysang for første gang da mini var 5mnd, han er nå 8mnd. følte han hadde mest glede av det da han var 5-6 måneder, han har glede av det på en annen måte nå og nå er han litt mer vilter. Vi pleier å gå tur til babysangen og rundt i området før det begynner så han akkurat har sovet og er utvilt når det begynner.
Lene~mor til tre Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Vi begynte når snuppa var 5 mnd og går der fortsatt, snuppa har mere glede av det nå enn i førsten ;-) hun blir 8 mnd på mandag. Vi har passa på å gi litt mat føre eller gi mat etter det er ferdig, å har bare forskøvet luren noen ganger uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå