Gå til innhold

Hvilke p-piller anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Yasmin i ca to år, men har hørt så mye dritt om de. Jeg får også helt plutselig mensen når jeg er midt i et brett og ikke når jeg skal ta de hvite pillene. Litt kjipt å aldri vite når jeg får mensen :S

Jeg tåler ikke Cerazette(?), blør hele tiden. P-stav funket heller ikke på meg, blødde i nesten 4 mnd uten stopp, da gikk jeg til legen og tok den ut igjen.

Vil bytte til et annet merke nå som helst gjør at jeg får regelmessige blødninger, hva kan du anbefale? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil absolutt IKKE anbefale Loette ihvertfall, både jeg og en venninne fikk uregelmessig mens, blødninger og forferdelig uren hud.

Etter den begynte jeg på Symfase, veldig fornøyd og har ikke hatt noen bivirkninger.

Skrevet

Jeg anbefaller INGEN!!!

Har prøvd mange ulike typer p-piller og minipiller. En gang ble jeg lagt inn på sykehus pga p-plaster. Holdt på å dø, ambulanse og hele pakka.

En p-pille jeg gikk på gjorde at jeg ble så deprimert av at jeg holdt på og ødelegge forholdet til mannen min og hadde jeg ikke sluttet er jeg redd for at jeg kunne vært i fare for og ta mitt eget liv.

Andre har jeg fått blødninger av, kviser, hudproblemer, røytet noe ubeskrivelig. Lista er LANG.

Men på tross av alle bivirkningene jeg har hatt, har legene bare satt meg på en ny pille som skulle være så fantastisk bra!

Nå bruker jeg en pearly. Er mye bedre det. Da har man alt! En familieplanlegger, forteller deg når du er fruktbar slik at du ungår graviditet og graviditetstester. Den er helt fantastisk! Det eneste man gjør er og ta tempen i munnen om morgenen. Mye bedre en alle bivirkningene! å så er den miljøvenlig i forhold til p-piller o.l som skader naturen.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg blir bælfeit av p-piller og føler meg nedfor og irritabel, men siden vi antagligvis kommer til å ha barn om 1-2 år, så orker jeg ikke å tulle med spiral osv. hold deg unna cerazette, flere jeg kjenner (inkl meg selv) ble gravid på dem ved vanlig bruk.

Så jeg anbefaler egentlig ikke p-piller jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...