Labetutt Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Noen som har tips til hva jeg skal lage til middag idag? Har kremfløte hvor datoen går ut i dag...Eneste jeg veit er at jeg har lyst på er en grateng av noe slag...
Underveis --> Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Kyllingfilet med osteskiver inni, surret med bacon. Stekes på begge sider før de legges i en ildfast form. Hell over fløten og stekes i ovn i ca 30 min. Serveres med pasta. Veldig godt!
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Lag fløtegratinerte poteter. Megaenkelt, og megagodt!!
Lemonia Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Pasta- og brokkoligrateng? Det elsker treåringen her. Kok pastaskruer e.l. etter anvisning på pakken. Kok brokkolibuketter knapt møre. Stek hakket løk og hvitløk mykt. Tilsett godt med fløte (og har jeg seterrømme eller crème fraîche går det noen skjeer i av det også), en god skje Dijonsennep, en skvett worcestershiresaus (kan sløyfes), litt tørket timian, salt og pepper. Rør inn revet moden ost og la smelte. Bland sausen med pasta og brokkoli og hell i en ildfast form. Kjør noen skiver loff, eller annet brød, til smuler i hurtigmikser. Bland med litt revet ost og dryss på toppen (gir kjempegod crispy topping). Stek ved 200 grader i 20 minutter. Vi serverer det gjerne med stekt bacon til, men det er også godt alene.
Appelsindyret Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 http://snakk.klikk.no/Oppskrift/Kyllingkj%C3%B8ttboller+med+spinatpasta/12087973 du kan bruke fløte istedenfor créme fraishe det skal vi ha i dag Sunt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå