Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Bor i ei lita bygd. Ei ansatt i barnehagen til min datter er gift og har 2 barn.Hun og mannen har åpent forhold og de skjuler det ikke for å si det sånn.Var på venners venners fest i helga og der tok hun blowjob på en "gutt"(20 år)Midt på dansegulvet.Fikk ikke dette med meg selv men var noen som reiste da di fikk sett dette.Hadde jeg sett dette hadde jeg nok tatt noen ord med henne Hvordan får folk til å gjør sånn?Dama er i slutten av 30 årene og har seg med unge gutter.Hun har en sønn på 16.Tenk hvis hun feier over kammeratene om noen år.. Kjenner jeg misliker denne dama på grunn av dette.Syns det er direkte kvalmt.. Legger meg ikke opp i at hun og mannen har åpent forhold.Di om det.Men di kan vel skjule dette litt mere!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Uff, kan ikke si meg annet enn enig. Jeg legger meg sjeldent opp i privatlivet til folk, men når det er såpass åpenlyst at det kan bli et problem for barna synes jeg det er for drøyt. Synes dette var direkte forkastelig, og håper for guds skyld at hun slutter med dette før sønnen får det med seg! (Og for alt jeg vet kan det jo godt hende at han vet det også... Eller at i det minste kameratene hans har fått det med seg:( ) Jah... Der kom det visst frem at jeg ikke er så fordomsfri likevel;) hehe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Ja mulig han har fått greie på det.Husker noen år tilbake da ble ho meldt til barnevernet p.g.a ungne gikk rundt og visste hva mannen hadde gjort med tissen med andre jenter.Hadde visst blitt oppdaget flere ganger..Dette gjorde at di holdt en lav profil ei lang stund men har kommet ut av skalkeskjulet..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Hva gjorde du på en slik fest egentlig? På måten du skriver så virker du jo ikke akkurat så ekstremt oppegående, så vil vel tro at du var litt i samme gate som denne barnehageansatte...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 For ei kjerring. Men vil tilføye at rent bortsett fra selve handlingen så er det ekstremt vanlig menn i slutten av 30-årene har seg med jenter på 20. Så hadde det vært omvendt tror jeg ikke alderen hadde vært så big deal. Eldre kvinner som roter med unge nenn er liksom så eklere enn menn som roter med unge kvinner. Det er diskriminerende.
UngGravid92 Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Venners Venners Fest er en fest hvor de eldre i en bygd blir bedt på en liten sammenkomst. Det er i min bygd på lørdag og pleier å være en ganske rolig fest i forhold til hvordan vi unge fester. Og hva mener du med at hun ikke virker helt oppegående? Det er barnehagetanta til barnet hennes?? Jeg hadde også vært bekymret. Viss du er bare ute etter å skape kvalme, "Anonym Bruker", så kan du finne deg en annen plass å være :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Nei, frøken SværtUngOgGravid, jeg kan ikke bare finne meg en annen plass - for min mening har like mye rett til å synes som din og HI sin. Om ikke dere er samme person da. Jeg vet også godt hva en venners venners fest er, men det har aldri vært blowjobs på gulvet på noen av de festene jeg har vært på. Når det er blowjob på gulvet vil jeg tro det var litt av hvert av andre ting også. Men jeg ser jo hva dette gjelder, det er det store bygdedyret som gjør sitt inntog. Har faktisk vondt for å tro at dette er sant, og om det var det så skjønner man jo at det har skjedd litt av hvert ellers på denne festen. Det beste av alt er at HI er skrekkeksempelet på bygdedyret: Hun så det ikke, og når noen er enig; ja, da kommer hun med tilleggsopplysninger. Håper the free spirit (den barnehageansatte) flytter fra dette tragiske stedet fort som fy.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Hva barnehageansatte gjør på en fest får være deres sak. Regner med hun ikke har seg i garderoben i barnehagen? Og om hun feier over yngre menn er vel strengt tatt hennes sak, ikke din. Du har forhåndsdømt henne og ikke engang sett "forbrytelsen". Du liker vel å slarve, da. Klart det er helt bak mål å suge noen midt på gulvet, men det skjedde nå engang ikke i barnehagen og så lenge hun gjør en god jobb der ville jeg ikke brydd meg. Til sist lurer jeg på hvorfor du nevner at hun ble meldt til barnevernet for en stund siden? Voksne mennesker har lov å ha et swingersforhold uten at andre skal bry seg. Forstår ikke hvordan det kan være barnevernet sin sak :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Nei, frøken SværtUngOgGravid, jeg kan ikke bare finne meg en annen plass - for min mening har like mye rett til å synes som din og HI sin. Om ikke dere er samme person da. Jeg vet også godt hva en venners venners fest er, men det har aldri vært blowjobs på gulvet på noen av de festene jeg har vært på. Når det er blowjob på gulvet vil jeg tro det var litt av hvert av andre ting også. Men jeg ser jo hva dette gjelder, det er det store bygdedyret som gjør sitt inntog. Har faktisk vondt for å tro at dette er sant, og om det var det så skjønner man jo at det har skjedd litt av hvert ellers på denne festen. Det beste av alt er at HI er skrekkeksempelet på bygdedyret: Hun så det ikke, og når noen er enig; ja, da kommer hun med tilleggsopplysninger. Håper the free spirit (den barnehageansatte) flytter fra dette tragiske stedet fort som fy. Poenget her er vel at det var en vanlig fest, skjedde ikke litt av hvert. Helt til hun dama sugde han mannen på gulvet!! Det var altså hun dama som gjorde til at det skjedde litt av hvert.
mille260 Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Jo dette er sant. Dette har da aldri skjedd før Pleier som regel å gå stille og rolig for seg.Det gjorde det ikke denne gangen..hehe. Barnevernet ble koblet inn p.g.a di hadde seg med andre mens ungene var hjemme og ikke låste dørene.Hvis ikke dette var en sak for barnevernet så vet ikke jeg??? Ja må ærlig like at jeg liker å slarve.Gøyeste jeg vet.Bare det ikke handler om meg Hadde ikke brydd meg hadde di gjort dette så ingen så det.Trenger ikke å vise til alle at man har åpent forhold..
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Æsj!!! Stakkars barna hennes og hans! Har ikke ord! Barna blir jo totalt forvirret over hva en familie egentlig er. Nei, nå ble jeg faktisk sint!!
Tauriel Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 blæ... hadde gått fra festen uansett hvor gammel hun er og hva hun jobbet med... Sånt gjør man ikke på en vanlig fest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå