Gå til innhold

Dere som har hatt årets influensa, hvor lenge var dere dårlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lenge jeg må regne med å ha det så "deilig" som nå... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var syk i nesten 14 dager :( Det var resten av familien også..

Skrevet

Å herremin.. :( Jeg ble syk mandag, og kjenner INGEN bedring, sÅ fÅr vel belage meg pÅ en god del flere dager i senga da..

HI

Skrevet

Huff årets influensa var helt jævlig.. Lå rett ut i ca 10 dager, og var lettere redusert og sliten de neste ukene. God bedring! :)

Skrevet

Jeg blir alltid syk, så dette året har jeg vaksinert meg. Alle rundt meg har nå vært syke på rundtur, men ikke jeg. Den vaksinen var verdt hver en krone :)

Skrevet

Her var vi skikkelig dårlige i en uke, før vi begynte å bli bra, men det tok et par uker før vi hadde kommet oss helt.

Skrevet

Vi pleier ikke å bli syke, men i år hadde vi influensa i 14 dager. Den henger fortsatt i, men nå går det an å fungere på jobb ihvertfall. Skikkelig ille :/ god bedring!

Skrevet

Takk for god bedring ønsker! :)

Da kan jeg vel bare finne frem en stabel med ukeblader, paracet og papir, og belage meg på en del flere dager i senga.. ;)

HI

Skrevet

Hvordan startet den hersens influensan denne gangen da. Jeg lurer om det er den jeg har fått kastet på meg, eller om det dreier seg om en vanlig forskjølelse.

Skrevet

Jeg ble ihvertfall brått syk,var helt frisk kvelden før. Våknet med feber, vondt i kroppen/støl, hodepine, vondt i hals og ører, og pottetett. Så jeg regner med at jeg har influensa ihvertfall.. Men, er jo ikke alltid lett å skille mellom de.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Her driver jeg på min 3 uke, er på bedringens vei nå da (enderlig!)

Her startet det med totalt slapphet, høy feber og hodepine, dro så igang med tett nese, sår hals og hostet til jeg kastet opp. Ikke herlig kan man si..

Skrevet

Var syk i en og en halv uke, skit altså. Begynte med høy feber, vondt i halsen+hodet og stygg hoste. Heller slitsomt å amme mens du hoster inn i et papirlommetørkle, puppen hoppet jo som en sinna kenguru. :P God bedring! :)

Skrevet

Englebarnet ble syk, men ikke vi voksne. En natt med feber så var det over. Men jenta var veldig tett i 3 dager, men etter det var hun frisk som en fisk :)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hadde influensa A for over en måned siden. Påfølgende lungebetennelse og div annet smårusk. Er fortsatt ikke frisk. :-(

Prøvene slår fortsatt ut på Influenza a

Skrevet

hmm.. begynte for 6uker siden,og er fortsatt ikk i slaget! usedvanlig slapp og trøtt:( hanglet noen dager før jeg ble liggende rett ut en uke. de fire siste ukene er veeldig opp å ned..aldri vært med på sånn influensa-tur før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...