Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Og jobber dere som det? Hvorfor er det drømmejobben? Det lurer jeg på!
petite fleur Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Litt uklart for meg hva drømmejobben min egentlig innebærer, men jeg vil i alle fall jobbe på kontor, med min egen pc, mange og varierte arbeidsoppgaver, gjerne litt reising, kurs og konferanser. ønsker å få tid til å gjøre arbeidsoppgavene mine ferdig, og ikke løpe hit og dit. I dag jobber jeg som støttepedagog i barnehage. Mye støy, mye uforutsigbarhet, Blir stadig avbrutt og får ikke gjort det jeg skal. Lengter etter litt ro, fred og rutiner :-) For noen høres kanskje det kjedelig ut, men ikke for meg
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Politi Nei, etter at småen kom er det litt vanskelig å flytte hit og dit når skolene ligger på andre siden av landet. I tillegg kjenner jeg mange som angrer på utdanningen fordi det nesten ikke er jobb å få. Det er drømmejobben fordi jeg får hjelpe mennesker, har en variert arbdag, og fordi det er mye forskjellig man kan velge innenfor det yrket. Så jeg har satset på en utdannelse innen helsevesenet istedenfor, og håper jeg jobber som jordmor eller ambulansearbeider ila noen år
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Forfatter. Drømmen er å kunne ha en jobb jeg kan gjøre hvor som helst, og som ikke innebærer faste tider og steder.. Hater sånne "rutiner" som det.
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg vil ha borgerlønn. Jobb er oppskrytt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Apotek. Er utdanna til å jobbe med det og jobber ræva av meg for å få en jobb i apotek. Er vanskelig siden jeg faktisk ikke kan flytte land og strand, men krysser fingra for at det skal klaffe for meg en dag og
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Jordmor. Drømmejobben fordi jeg får jobbe med mennesker, være med på det mest fantastiske som skjer i livene deres. På den mindre positive siden kommer turnus og lønn..
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Hva som helst så lenge hest er en stor del av det. Ridende politi, veterinær med fagfelt på hest, ridelærer, berider. Jobber ikke som noe av det nå, er hjemmeværende.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Førskolelærer En utrolig givende og lærerik jobb. Greie arbeidstider og fin å kombinere med egne småbarn også. Elsker jobben min
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 drømmejobben? mottaket på nav. digger det tempoet som er der. alle de forskjellige menneskene, med alle de forskjellige reaksjonene. og jeg elsker regelverk. nå jobber jeg på nav, men ikke i mottaket. men snart. snart
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Hadde jeg vunnet i lotto ville jeg nok hatt lyst til å starte for meg selv. Drømmen er å starte en liten kafe eller bakeri, elsker å bake og lage mat. I tillegg til at jeg har stor tro på at det hadde gått greit økonomisk. Jeg vet man må jobbe hardt, men det blir noe helt annet når du vet at dette er noe du har startet selv og drømt om lenge. Med meg på "laget" ville jeg hatt noen familie medlemmer og venner.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Er butikk medarbeider samtidig som jeg tar opp fag slik at jeg kan komme meg på universitetet. En heftig ungdom gjorde at det ble vanskelig med skole. Nå har jeg siktet meg inn på Fysioterapaut. Er ikke "drømme-yrket", men er en jobb som jeg kommer til å trives med, samtidig som jeg kan starte egen praksis. Hater å jobbe under noen. Jeg vil være min egen sjef! Men barnedrømmen som egentlig har vært med meg hele livet har vært og bli operasanger
Diddels Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 DRØMMEjobb, hvis vi kan strekke den kjempelangt må bli... feriestedanmelder... og da anmelder jeg helst luksusbungalower på rarotonga, spennende slott rundt om i europa og vakre landsbyer rundt omkring i hele verden. Eller håndmodell for ringer, neglelakk eller noe... snakker om slækk jobb. Jeg skulle selvsagt hatt kostelig betalt. Eller hva med madrassutprØver, tesmaker, eller idoldommer. Eller så er jeg vel ikke supermisfornØyd med min nåværende jobb...
ballblom Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Jeg ville eid mitt eget galleri hvor jeg selv velger hvilke kunstnere jeg ønsker å vise. Ah Men siden det aldri kommer til å skje så er drømmejobben å jobbe med arkivering. Elsker å rydde, ordne og jobbe med papirer på kontor.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Marinbiolog. Forske på havets underlige skapninger. Reise på tokt rundt om i hele verden. Dykke, drive med statistikk og målinger. Men jeg er alenemor og vanskelig å kombinere det med utdanningen. Har en koselig jobb som jeg trives med. Men når kvelden kommer er det rett på animal planet og lete etter spennende naturserier å følge med på Heldig at ungen også digger disse naturfilmene mine.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Hageplanlegger...og landskapsarkitekt.. Det har vært drømmejobben min i mange år. Fikk veldig sansen for det etter en hageplanleggingsoppgave vi hadde da jeg gikk på gartner. Jeg er gartner, driver nå og utdanner meg til blomsterdekoratør. Drømmer om å få meg et gårdsbruk og starte egen gårds blomsterbutikk, med egenproduserte blomster, der hageplanlegging og landskapsakritektur er en tilleggssyssel.... I første omgang blir det å få jobb i en blomsterbutikk, og evt drive kursing etc.
GlemMegEi Skrevet 11. april 2012 #18 Skrevet 11. april 2012 det må være noe innenfor reiseliv,fordi jeg elsker å reise,men det fungerer litt dårlig i praksis når vi har snart 3 barn,hvertfall som reiseleder/guide;-) jobber på psykiatrisk sykehus og synes det er utrolig spennende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå