stadig_større Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Må si jeg syns at jeg stadig ser par med barn som går fra hverandre.. Spesielt de yngre.. Syns det er terskelen for et brudd ofte er lav og at det ikke tenkes nok konsekvensene rundt et samlivsbrudd. Jeg mener at vi bør jobbe mer og prøve å finne løsninger, fremfor å bare ta første veien ut av et forhold . Mener selvfølgelig ikke i de mest graverende situasjoner og at man skal "holde ut med alt", men at det faktisk er oppturen og nedturer. Den første tiden er jo den beste, hvor man er nyforelsket og alt er stas, men det er når hverdagen slår inn at endel kaster inn håndkle.. Har stor respekt for de som greier å jobbe seg igjennom diverse problemer og komme, kansje litt haltende, men styrket igjennom.
Gjest -ia- Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Det skulle jeg også ønske... Sitter her 15 uker på vei, hvor samboer gikk fra meg for to uker siden, og bor på andre kanten av landet. Vi hadde ingen problemer som jeg mente ikke kunne løses... Veldig umodent og uansvarlig!
stadig_større Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Det er synd at det blir på den måten -ia-. Håper det går bra med deg og at du kommer deg videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå