Gå til innhold

Min gode, vakre datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du noen gang forstå hvor mye jeg elsker deg? Vil du kunne lære deg å snakke slik at jeg kan få høre hvordan dagen din har vært. Mitt hjerte knuses bit for bit hver dag jeg henter deg i bhg og alle andre barn på din alder kommer løpende mot foreldrene sine og maser i vei om alt de har gjort og sett, mens du nesten ikke har ord.

Jeg kunne ha gitt livet mitt for at du skulle vært frisk. Du er mitt hjerte, min gode lille jente.

Jeg har tryglet Gud om å gi meg ett svar på hvorfor akkurat deg. Hvorfor måtte du være en av de 1% ? skreket og kjeftet på Gud for at han gjorde deg slik du er, bedt om at du skal være normal, men jeg venter enda på ett svar. Kanskje får jeg svar, kanskje ikke?. Men du må også vite at jeg takker han hver eneste dag for at det var akkurat jeg som var så heldig å få bli din mamma. Jeg ville aldri byttet deg vekk, for du er min dyrbare skatt, min gode lille jente med de store mørke øynene som kan få enhver person til å smelte.

Jeg vil alltid kjempe for deg, for at du skal få det du har rett og krav på. Jeg vil gjøre alt i min makt for at du skal få ett fantastisk liv.

Du er en inspirasjon for alle de rundt deg. Du forandret min klode på godt og vondt, men mest godt.

Vært eneste fremskritt du gjør feires med jubel og tårer. Hvem hadde trodd at livet skulle bli slik, at jeg skulle sitte på baderomsgulvet og grine, le og juble om hverandre første gang du tisset på do.

Livet tok en vendig jeg ikke var forberedt på, men jeg har deg ved min side og sammen skal vi klare alt.

Mamma elsker deg mer enn du aner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gråter en skvett fordi dette rørte meg.

Det er nok en mening med at akkurat du ble mamma til dette barnet.

En løvemamma.

ønsker dere mange gode stunder og fremskritt framover selv om reisen deres blir litt mer kronglete enn forventet.

Klem

Skrevet

Jeg kjenner meg så veldig igjenn i hva du skriver, jeg har også et andrelesesbarn hun er ikke så veldig anderledes men har sine ting å kjempe med.

Det du skriver om feire alle små fremskritt det gjør vi og.

Det siste vi feiret nå var at hun nå i en alder av 3.5 år kalrte å gå opp en trapp.

eller når hun klarte å hoppe hvor hun var mulig en milimeter oppe i luften :)

<3

Skrevet

Gråter litt...

Her også tok livet en uventet vending, med alvorlig fysisk sykdom. Er i ferd med å få ting på plass, men livet vil aldri bli det samme.

Du er utvalgt av livets tilfeldigheter

Til å bli elsket av meg

for evig og alltid

Litt på tross av

men mest på grunn av,

de mange ting

som gjør nettopp deg

så inderlig spesiell for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...