Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Fikk for 2 dager siden mensen, 3 dager forsent, den bruker være meget stabil.(tok ikke graviditetstest) Den dagen jeg fikk den, hadde jeg voldsomme smerter i mage og rygg, i forhold til hvordan det vanligvis er + at jeg blødde mer en normalt, har gjort det i to siste dagene.. Men så i kveld blør jeg plutselig nesten ingenting, er lyserosa og litt slim i blodet. Så det jeg lurer på er: Er det bare ustabil mens eller kan det være noe annet?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Kan ha vært en spontanabort. De aller fleste kvinner opplever aborter som dette i løpet av livet uten å være klar over at de faktisk har vært gravide. Man tror bare det er en forsinket mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå