Gå til innhold

Mensen?? (beklager ekle detaljer)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for 2 dager siden mensen, 3 dager forsent, den bruker være meget stabil.(tok ikke graviditetstest)

Den dagen jeg fikk den, hadde jeg voldsomme smerter i mage og rygg, i forhold til hvordan det vanligvis er + at jeg blødde mer en normalt, har gjort det i to siste dagene..

Men så i kveld blør jeg plutselig nesten ingenting, er lyserosa og litt slim i blodet.

 

Så det jeg lurer på er:

Er det bare ustabil mens eller kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kan ha vært en spontanabort. De aller fleste kvinner opplever aborter som dette i løpet av livet uten å være klar over at de faktisk har vært gravide. Man tror bare det er en forsinket mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...