Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Ex har snart rund dag. Ville dere gratulert med dagen eller ikke? Ikke så lenge siden brudd.
Moden mamma til 3 :) Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Spørs hva slags forhold dere har i dag... Godt/dårlig??
Kosemosepose Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jeg kjøper bursdags- og julegaver til eksen... naturlig for meg, vi har to barn...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Jeg hadde gratulert min x. Han hadde neppe gratulert meg, men det hadde samboeren hans gjort.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 er det noe å tenke på? er du venn med han på face, ja, hvorfor ikke.. er det over melding, nesj.. har du barn med han, gi en liten gave fra barna som de velger ut..
Skorpion Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Har 2 barn med han. Ikke godt forhold nå. Er uenig om oppgjør og barnefordelingen. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Ja, gratuler han. Du treng ikke sende med smileys og hjerter da. Han vet jo at du vet han har bursdag. Og dere skal samarbeide resten av livet. so hvorfor late som du glemmer eller være "sur" "bitter" for et ord. Gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Ja, blir nok til jeg gjør det selv om jeg er bitter og sur dessverre. Takk for svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå