Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ex har snart rund dag. Ville dere gratulert med dagen eller ikke? Ikke så lenge siden brudd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva slags forhold dere har i dag... Godt/dårlig??

Skrevet

Jeg kjøper bursdags- og julegaver til eksen... naturlig for meg, vi har to barn...

Skrevet

Jeg hadde gratulert min x. Han hadde neppe gratulert meg, men det hadde samboeren hans gjort.

Skrevet

er det noe å tenke på? er du venn med han på face, ja, hvorfor ikke.. er det over melding, nesj..

har du barn med han, gi en liten gave fra barna som de velger ut..

Skrevet

Har 2 barn med han. Ikke godt forhold nå. Er uenig om oppgjør og barnefordelingen. :(

 

HI

Skrevet

Ja, gratuler han. Du treng ikke sende med smileys og hjerter da.

Han vet jo at du vet han har bursdag. Og dere skal samarbeide resten av livet. so hvorfor late som du glemmer eller være "sur" "bitter" for et ord. Gratulerer.

Skrevet

Underskriver den forrige kommentaren!

Skrevet

Ja, blir nok til jeg gjør det selv om jeg er bitter og sur dessverre. Takk for svar.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...