Gothic Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Har hatt mine mistanker den siste uken pga. ømme bryster og tretthet, og idag kjøpte jeg en test som viste gravid 3uker+. Føler overhodet ingen glede, har vel lenge følt at vi har nok med våre sønner på 7 og 4. Er egentlig bare irritert på meg selv over at dette kunne skje. Vet ikke hva jeg gjør enda. Abort er ikke utelukket. Syns jeg allerede har nok med barna, mann og jobb og kabalen som skal gå opp. Samtidig så er jo alle barn en velsignelse og ingen selvfølge, selv om jeg og mannen blir gravide bare vi nærmer oss hverandre virker det som! Hadde full klaff på første forsøk med begge guttene. Er 37 år. Måtte bare få ut noen tanker her.
2skjønnasser Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Litt trist å lese....er selv 37 og gravid med nr 3. Jeg har også to sønner (2 og 4 år) , men her er nr 3 planlagt. Håper du "plutselig" begynner å glede deg.......selv om det ikke høres sannsynlig ut. Håper virkelig ikke du tar abort.....det blir jo som med de to andre, det fineste, nydeligste du har sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå