Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Oj, så stor hun har blitt, kjente henne ikke igjen jeg! Ikke misforstå, jeg synes hun er FLOTT og vakker, både som gravid og ellers!!Men hun har da virkelig blitt svær!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Hun sa vel i et intervju at nå kunne hun endelig spise det hun ville, noe som bare innebar junk i store mengder. Hun er fortsatt flott ja, men tror hun kommer til å slite med all denne ekstra vekten etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 http://www.seher.no/...a-vektkritikken
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 ho har blitt tibutt flere milioner for å gå opp masse i vekt under svangerskapet for så å reklamere med noe slanke greier etterpå.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 http://www.thesuperf...ss-tour-party-8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Hun har født ettersom jeg forsto...?? En jente:) før nå. http://www.youtube.com/watch?v=AKyRnDX0edg
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Synes hun var søt, jeg;) hehe.. Jeg har gått opp like mye (hvis ikke mer) i mine tre svangerskap, men det har ingenting med kostholdet å gjøre. Selv har jeg endt opp på mellom 80 og 90 kg hver gang, uavhengig av startvekten min. Så jeg la på meg henholdsvis 26, 40 og 23 kg;)
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Hun er faktisk en av de få kjendisene jeg tror er gravid og ikke bare later som.... :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Ja, fysj og æsjamei, sååååå stor og feit hun har blitt! Hun spiser sikkert baaaare drittmat! Hun har sikkert fått masse ekle strekkmerker også, og seeeeer dere den ekle, kvisete huden eller? Yiiiiiiikies lizm!!! Aaargghhh, KVINNFOLK!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Ja, fysj og æsjamei, sååååå stor og feit hun har blitt! Hun spiser sikkert baaaare drittmat! Hun har sikkert fått masse ekle strekkmerker også, og seeeeer dere den ekle, kvisete huden eller? Yiiiiiiikies lizm!!! Aaargghhh, KVINNFOLK! Er det noen som har skrevet at hun er fæl? Hun er jo kjempeflott, og det er virkelig supert at hun som kjendis ikke gjemmer seg bort selv om hun har lagt på seg en del. De kjendisene som viser seg frem høygravide er de som har lagt på seg 6 kg over magen, mens hun her stolt viser seg frem selv om hun tydelig har lagt på seg mer enn gjennomsnittet. Det står det respekt av!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Ja, fysj og æsjamei, sååååå stor og feit hun har blitt! Hun spiser sikkert baaaare drittmat! Hun har sikkert fått masse ekle strekkmerker også, og seeeeer dere den ekle, kvisete huden eller? Yiiiiiiikies lizm!!! Aaargghhh, KVINNFOLK! Er det noen som har skrevet at hun er fæl? Hun er jo kjempeflott, og det er virkelig supert at hun som kjendis ikke gjemmer seg bort selv om hun har lagt på seg en del. De kjendisene som viser seg frem høygravide er de som har lagt på seg 6 kg over magen, mens hun her stolt viser seg frem selv om hun tydelig har lagt på seg mer enn gjennomsnittet. Det står det respekt av! Jeg tror #10 er ironisk;-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Synes de gjør utrolig mye nummer ut av at hun er svær. Men hun er da ikke svær.
kaklemor Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Høygravide Jessica Simpson er vakker :-) Stor og flott mage
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Ingen tvil om at hun er gravid iallefall. Ikke alle andre Hollywood og kjendis- damer man kan si det om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå