Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 kan du fortelle litt hvor mye dere kjører og hvor ofte dere må lade bilen.?? hvilken type bil er det og lenge har dere hatt den,.?? mannen min har lyst på en el-bil. jeg ser den er billig som ny bil. men vet ikke om det lønner seg for oss og ha el-bil..
anonym91 Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 nå som bensin prisene stiger så kan eg tenke meg det blir billigere kosta 15.86 kr/l i dag :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå