Gå til innhold

Barnet for lite for termin


nr.4 på vei

Anbefalte innlegg

Tredje UL i dag og alt stod bra til, men barnet var for lite for at hun ville sette termindato, og da måtte vi tilbake om 14 dager. Blir satt tilbake hver gang jeg nå, så lurer egentlig på om jeg var gravid når jeg tisset på pinnen ;)

Noen andre som har fått samme beskjed eller?

Vi håper jo veldig på denne jenta vi da, men hun kunne ikke si noe om det. MEN hun sa at hun ikke så noen guttetiss da. Var ikke noen tegn til det, og jeg velger å tro at hadde det vært tegn til det om det hadde vært en snopp der. hihi

(Vi har fått vite at alt er bra, derfor vi syns det er greit å glede oss over hva det er)

Vi har tre gutter fra før, så nå er vi spente alle sammen. Får bare vente 14 dager til å se om vi får noe svar da ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp, er i uke 18 nå.. Og har vært på 4 ultralyder hittil..

Første gang jeg var der mente hun jeg var 4 uker på vei..

det er ikke mulig, for jeg ventet 3 uker på å få komme inn til ultralyd.. Og jeg skulle ha hatt mens den 5 januar, men allerede 30 desember sto jeg med positiv test i hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens termin vår er 6 august :S så når jeg tisset på pinnen 6 desember så var jeg ikke gravid etter st.olavs, barnet ble unnfanget den dagen. snakk om over hormon produksjon :S ul 6 januar sa 8 uker, ul februar sa 10 uker, mars 13 uker. blir mini baby her også. hihi. flyttet 5 uker tilbake. men nå er jeg med nr 5 og fått de andre uke 36-37 på ul termin, å de har vært 4kg i uke 36,5 :P.stoler på at knøttet kommer når det er klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! Sist gang jeg gikk gravid satt de meg 1 mnd tilbake. Det vil si at jeg ikke kunne ha vært gravid da jeg fant det ut en gang. Deretter ble jenta mi født 11 dager over den terminen også! Det vil si, 1 mnd og 11 dager over min menst termin. Jenta mi var også stoooor og hadde hodeomkrets på 39cm. Så denne gangen tørte de ikke og flytte meg noe mere enn et par dager. ;) HELDIGVIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ekstra ul på st.olavs om 6 dager, ettersom far bruker cellegift så vil de ikke gi meg termin heller. jeg antar sånn ca at jeg er 18-2 idag, etter deres beregninger. men det er iallefall livlig nedi der,hihi :) det er det beste. Så håper vi at barnelegen finner ut årsaken til vekstavviket neste uke, problemet til de på st.olavs er at fastlegen har 6 des som pos grav.test. hihi. ble satt tilbake 7 uker med første frk for 10år siden, fikk svangerskapsforgiftning og fosteret sluttet å vokse i uke 35 og da var hun 3,3kg og 49 lang. hmmm. stoler ikke på dette. ntnu sa at mens termin stemmer 100%. lykke til videre du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...