Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 ... går vekten din opp eller ned? Min går alltid ned, fordi jeg glemmer å spise. Jeg står midt oppi en slik periode nå og har gått ned 3 kilo på snaue ti dager. Ei venninne har det heller ikke lett for tiden, men hun gjør det motsatte av meg og har lagt på seg 3 kg. Og hvordan er utgangspunktet deres? Jeg er normalt slank med bmi på 20, mens venninna mi har bmi på over 30.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Min vekt går alltid oppover i slike perioder. Jeg gikk opp 15 kg ila et halvt år. Noen slutter å spise, andre spiser mer... Jeg er overvektig i utg.pkt.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jeg går ned i vekt. Når jeg stresser mister jeg matlysten, og jeg er vel normalvektig i utgangspunktet. Trenger ikke miste kiloene for å si det sånn.
Brillemamma Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg går ned....har nå gått ned 5 kg på 3 uker pga at det er mye som skjer akkuratt nå... Har ikke matlyst, og går konstant med klump i magen.. Hadde IKKE godt av å miste de 5 kg, for å si det sånn...har ikke former igjen på noen måte nå
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Når jeg opplever stress på jobben f.eks, spiser jeg ikke. Men det er mer fordi jeg ikke tror jeg har tid til det. Setter jeg meg ned i ti min blir jeg kjempestresset og får dermed ikke spist maten min! Dessuten bidrar røykesuget til at jeg ikke får ro til å spise skikkelig, for hvis jeg skal ta meg tid til å spise og slappe av rekker jeg ikke røyke.. Men når jeg er deprimert,noe jeg er med noen måneders interval, går jeg opp i vekt. Da spiser jeg sjokolade flere ganger om dagen, og står opp om natta for å "trøstespise". Legger gjerne på meg 5-10 kilo i den depressive perioden..
Gjest Heartbroken Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Jeg er like tjukk uansett hvordan jeg har det jeg! Jeg er ikke tykk fordi jeg har problemer, jeg har litt problemer fordi jeg er tykk Jeg et tykk fordi jeg elsker mat og hater trim, ikke fordi jeg trøstespiser.
Marit 27 Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Jeg går ned i vekt når jeg stresser. er i utgangspunktet ganske tynn så det er ikke så mye å gå på og da vises det lett også.
Vicky 83 Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Hvis jeg er deprimert går jeg opp i vekt, sliter enda med endl ekstrakilo som jeg fikk da jeg var deprimert i fjor. Under barseltiden gikk jeg imidlertid mye ned i vekt, og det tror jeg var fori jeg rett og slett ikke hadde tid til å spise.
Elviras mamma Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Jag går ned i vikt. Just nu är jag i en deppig period och har gått ned ett par-tre kilo, vilket inte alls är bra för mig eftersom jag redan är ganska tunn. BMI just nu: 18,34.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Kommer ann på hva som sliter på meg, noen ganger blir jeg påvirket så jeg mister matlysten, og går ned i vekt, andre ganger små spiser jeg hele tiden og går opp i vekt.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Jeg går ned i vekt, jeg mister helt matlysten og må tvinge i meg mat. Er slik om dagen, men jeg har litt å tære på nå så ingen krise nå. Men da det var samlivsbrudd i huset ble jeg ett beinerangel til slutt, klarte ikke å få i meg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå